Lulusmor

Måske gravid?? De

3 indlæg i dette emne

Hej. 

Min kæreste og jeg øsnker os inderligt et barn og nu er vi endelig gået i gang. Vi ville lige vente til nu da vi havde et bryllup vi først ville på den anden side af. 

 Jeg har været stoppet på mine p-piller i snart 1år for at gøre min krop klar til projekt baby. 

 

Jeg havde ifølge mine beregninger ÆL i torsdags og allerede søndag synes jeg at kunne mærke ændringer i min krop. 

Meget oppustet og en følelse af sidestik i maven. 

 

Er der andre som har oplevet lign. Og bagefter stået med et positivt resultat eller er det bare mig selv der psyker min krop. 

 

(diverse teste er købt og klar til jeg snart kan tage den første) 

 

knus fra den forhåbningsfulde 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Lulusmor. 

Jeg står faktisk lidt i samme situation som dig, og jeg kan klart genkende det du fortæller!

Jeg har et par gange efter ægløsning, følt at forandringer i min krop, som har været svære at beskrive. Desværre har det indtil videre ikke være pga graviditet. Det er vel nok bare, for mit vedkommende ihvertfald, at man vil noget så meget og er så spændt, at man psykisk kommer til at føle alt muligt. 

Det skal dog siges at jeg ikke følte oppustethed og sidestik, så måske du er blevet gradvid med et lille vidunder, hvem ved? :D

Giv gerne lyd når du engang ved om det rent faktisk var noget. 

 

-----------------------------------

Mvh Charlotte

Skribent for Billig-Fitness

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Charlotte  :-) 

Der var desværre ingen baby til os, vi kæmper stadig. 

Tror også det er psyken der spiller ind fordi vi ønsker det så meget, og lige skuffet bliver jeg/vi hvergang tante rød kigger forbi. 

Jeg er nu begyndt på folsyre tabeletter efter spontan abort i uge 3/4 så vi håber det kan hjælpe snart og så er tankerne lagt lidt væk, selvom det stadig er i baghovedet konstant. 

 

Jeg krydser fingre for at det snart er din og min tur til at stå med en positiv test i hånden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER