lbjrgensen

Bryllupsrejse med 1 årig

2 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Vi vil gerne på bryllupsrejse midt/slut august i 2 uger sammen med vores datter på 1 år. Vi drømmer om noget honeymoon paradis, men selvfølgelig vil vi gerne et sted hen hvor det også er dejligt for baby. Men HVOR skal vi tage hen?? Har i nogle idéer? :) 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder skønt med bryllupsrejse!

 

Et sted, hvor I ikke skal flyve for langt. Det er hårdt arbejde at flyve med en lille en, særligt når man stadig skal dele sæde. 

 

Vi vil altid helst bo i lejlighed eller villa, det gør det nemmere med små mellemmåltider til vores datter, hendes lur og mulighed for voksenhygge på altanen, når hun sover roligt på værelset. 

 

Det er min erfaring, at det er rarest, hvis lokalbefolkningen er glade for børn. Vi har været i Tyrkiet de sidste to år med vores datter og før det uden hende (hun er 2). Vi har fået bedre service og masser af positiv opmærksomhed, når bi har haft hende med, tyrkerne elsker børn, så det har gjort det nemt. 

 

Det er også vigtigt, hvis I bor på hotel, at I bor et sted, hvor børn er velkomne - altså hvor det er normalt at have børn med. Jeg synes det kan være stressende, hvis vi er et sted, hvor jeg kan fornemme på de andre gæster, at de synes vores datter larmer eller fylder for meget. 

 

Til vinter har vi lejet en villa på Tenerife, det glæder vi os til. Så jeg vil helt klart anbefale egen bolig eller lejligheds/villa-hotel med børnefaciliteter. Det giver romantikken i børnefamilien de bedste betingelser i min erfaring :)

 

rigtig god ferie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER