JillZ

Dårlig mave gravid uge 13+1

2 indlæg i dette emne

Hej y guys:)

 

Har lidt brug for nogle gode råd...er i dag 13+1 og har i går aftes og her til morgen haft dårlig mave/diarré....

Jeg har ikke ikke ondt, bløder ikke og er ikke skidt på andre måder pt..maven brokker sig bare en del lige inden jeg skal på det lille hus.

Er dette normalt og er der nogle der kan komme med gode råd mod diarré når man er gravid for er lidt nervøs efter som at jeg tidligere har været igennem flere aborter (alt var normalt og den lille sund og rask til nakkefoldsscanning I fredags) 

 

Skal dog tjekkes for allergier fredag d.15/6 da jeg har tendens til forstoppelse og er meget oppustet konstant...får kun ganske lidt laktosefri mælk på min morgenmad men drikker ellers mest vand og spiser både frugt,grønt og varrieret som anbefalet...

 

IMG_20180611_105935_480.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej 

Jeg har læst et sted, at det kan være fordi der er meget hormon (østrogen, progesteron og HCG). Det kan have en stor effekt på dit fordøjelses system. 

Det kan også være for mange vitaminer (hvis du indtager dem i pilleform eller sådan noget).

Det kan selfølgelig også være du drikker for meget vand. Når man er gravid skal du drikke omkring 3 liter, hvilket du sikker godt ved :) 

Håber jeg kan hjælpe :) 

Hvad sagde lægen ?

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER