Jensen

Benene op og tålmodigheden frem

2 indlæg i dette emne

Hej derude... første gang jeg poster på babyklar, men kan se jeg er første i denne terminsgruppe, og nogen skal jo starte :) Fandt ud af i fredags at jeg er gravid - på det 2. friske ivf forsøg og efter at have været igang med babyprojektet i snart 4 år. Jeg havde en meget tidlig SA med det første friske ivf æg i februar, så det sidder lidt i kroppen - os min mand er lidt mere påpasselig med begejstringen, men vi er så glade. Jeg har os en anden følelse i kroppen denne gang og havde meget høj hcg beta (~850) 14. dag efter ægoplægning, sygeplejersken var meget optimistisk :) jeg skal scannes om 3 uger og synes der er megeeeet længe til... er der andre derude jeg kan vente sammen med? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej det er også første gang jeg skriver her inde. min termin er d. 15-02-19. :)

Jeg skal til skanning d. 14.

Min graviditet kom lidt som en overraskelse. Jeg tror stadig ikke på det. I mit liv så er det ikke lige den bedste tid for en baby. Men der er aldrig en perfekt tid til en baby. Jeg er pro choice, men jeg har stadig valgt at den er baby er i min mave for en grund :)

Jeg tror jeg ved hvorfor der ikke er flere der har skrevet herinde. De har nok ikke fundet ud af det endnu :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER