pjevser79

Start på baby nr 3 ikke for sarte sjæle

1 indlæg i dette emne

Så er jeg her igen. Min kæreste og jeg er blevet enige om at starte på baby nr 3 for mit vedkommende og nr 2 for ham. Jeg er en del nervøs da min sidste graviditet ikke var let på nogle måde jeg blødte lige fra Nakkefoldscanning til min pige blev født 10 uger for tidligt. Vi var ind og ud af sygehuset hele tiden var hjemme 1 til 2 dage så afsted igen i ambulance det har været hårdt både fysisk og psykisk jeg går stadig til psykolog for at få det hele på plads og det går rigtig godt. 

Men nu med start på nr 3 bliver jeg lidt nervøs om hvordan det kommer til at gå om vi skal igennem aborter som vi var første gang eller kan jeg blive gravid igen efter den omgang. Det var ikke en hård fødsel men ugerne efter var hårdt fysisk for mig jeg fik en udskrabning da moderkagen ikke vil give slip i løbet af ugen blev jeg rigtig syg blev undersøgt på kryds og på tværs til sidste fandt de ud af at jeg stadig have hinde rester sidende så skulle have en ny udskrabning blev igen syg da jeg fik en voldsom infektion 2 forskellige iv medicin. Men jeg kom ovenpå igen. Og i dag har vi det begge godt selvom jeg stadig kæmper med at få jern og d vitamin op igen men krydser fingre for at det snart sker. 

Min mens skulle komme her en af dagene og nu er nervøsiteten kommet er jeg blevet gravid igen eller en fuser men mere så skal vi igang igen med alle de læge besøg 

Det var længere end jeg regnet med at jeg skulle skrive. vores datter bliver 11 mdr i morgen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER