ProjektB

Burde jeg ringe til min læge?

4 indlæg i dette emne

Hej med jer de damer. 

 

Dejligt man har et sted man kan spørge om mærkelige spørgsmål ;-) 

 

Jeg smed d. 1. november p-pillerne og har haft menstruation et par gange siden - min cyklus er derfor i gang igen. 

d. 26 april tester jeg positiv i en ægløsnings test og min kæreste og jeg havde sex den dag og dagen efter. 

Jeg har faktisk lige siden d.27-28 april kunne mærke at min krop arbejder anderledes end normalt.

Jeg har haft specielt om aftenen tendens til oppustet maven, altså hvor jeg virkelig har brug for at maven bare bliver pustet ud. 

Jeg har haft muren i mit underliv dog ikke så meget. Jeg har haft hovedpine, ekstrem trang til at spise klamt. 

Jeg føler jeg mærker sult på en helt anden måde end normalt. 

Min bryster er blevet større og jeg har fået nogle knopper på mine brystvorter. Mine brystvorter er blevet større. Men jeg har ikke ondt i dem. De er måske lidt mere følsomme. 

Hvis jeg er gravid vil jeg "kun" være ca. 2 uger henne. 

Jeg har forsøgt at tage graviditetstest som den ene dag hvor jeg anede en lille positiv streg (måske fordi jeg så meget ønskede den) 

Men kan ikke teste positiv efterfølgende. 

 

Jeg har her de seneste par dage sovet virkelig uroligt om natten, øget tissetrang og virkelig oppustet mave. 

Jeg føler jeg ufrivilligt går og suger maven ind.. 

 

Det skal siges at min cyklus er meget uregelmæssig og jeg ikke kan regne mig frem til hvornår jeg burde få min menstruation. 

Jeg har sat kryds i kalenderen som sidste gang var d. 8.-9.+10 april.

 

Vil I anbefale mig at ringe til lægen eller skal jeg vente yderligere? 

Jeg tænker ekstrem meget over det fordi min krop sender mange forskellige signaler og jeg har egentlig brug for at vide hvad den fortæller mig. 

Så kunne jeg være gravid eller er min krop bare på overarbejde for at gøre klar til en graviditet senere hen? 

 

 

Hjæææælp. :) 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan mærke mange finurlige ting i kroppen både når man er gravid, men også når man virkelig ønsker at blive det ;)

Der er nok ikke meget at gøre andet end at vente på mens eller positiv test indenfor de nærmeste dage, jeg tænker ikke lægen kan gøre noget :)

pøj pøj med det hele ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Mimi, man kan ønske det så meget at man mærker symptomer, men du kan jo snart teste 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde have fået min mens for længe siden. Så har valgt at tage til lægen i morgen også blot for at få hende med på råd. Så må vi se hvad der kommer ud af det. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER