ProjektB

Heeeelp

2 indlæg i dette emne

Hej de damer 

 

Jeg har brug for jeres hjælp.. igen. :D 

Jeg har nu længe gået rundt med en mærkelig fornemmelse i kroppen, men jeg kan ikke finde ud af om det er min krop som reagerer på mit stop med p-piller eller jeg måske er gravid. 

Jeg har siden d. 26. april haft en følelse af at jeg er nervøs hele tiden, jeg har specielt om aftenen muren i mit underliv specielt hvis vi har haft sex, jeg har fået meget tydelige brystvorter og der er kommet nogle små prikker derpå, jeg er meget træt, jeg har specielt om morgenen ingen appetit (ikke kvalme, men ikke ligefrem lyst til mad), jeg har rigtig oppustet mave efter mad og specielt om aftenen, jeg har mere følsomme bryster og måske de er blevet en smule større..  - altså jeg har en masse forskellige symptomer, men kan ikke finde ud af om jeg overreagerer og tolker for meget på det i forhold til en potentiel graviditet. Jeg ved godt det ikke er så lang tid (11 dage) jeg har gået med det, men hvornår ville jeg kunne teste. 

Jeg stoppede på p-piller 1. november og har haft menstruation 4 gange efter, så min cyklus er kommet i gang. Jeg har kunne måle min ægløsning d. 25 april og havde så sex med min kæreste d. 26 april, så det burde jo godt kunne lade sig gøre. 

 

Har jeres kroppe reageret så lang tid efter p-pille stop, hvis ja med de samme symptomer? 

Eller hvad tænker I - lad mig høre. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke lige helt prøvet det, som du beskriver efter p-pille stop.

Man kan sagtens overfortolke din krop, når man gerne vil være gravid

Nu ved jeg ikke, hvornår du skal have mens, men du kan teste dagen efter forventet mens første dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER