ProjektB

Er det nuuuu :-)

7 indlæg i dette emne

Hej med jer. 

 

Jeg har den sidste uge haft en mærkelig fornemmelse i maven. Ikke sådan ondt, men øm. Det er som om jeg render rundt og er nervøs hele tiden. Jeg tænker at hvis jeg havde spist noget jeg ikke kunne tåle - så ville det være forsvundet eftersom jeg har haft det i en uges tid nu. 

Jeg har sindsyg meget uro og der skal helst ske noget - hvilket ikke plejer at være mig. Jeg skal på toilet hele tiden - både stort og småt. Jeg skal dog ikke om natten. 

Jeg har ikke ømme bryster, men måske en smule større nipples. 

Især om aftenen og efter jeg lige har spist har jeg en endnu mere mærkelig fornemmelse i maven. 

 

Kan jeg virkelig være så heldig at jeg er gravid. Har nogle af jer haft lignede symptomer?

Jeg kan først teste om en uges tid og er så spændt. Jeg har forsøgt at tage test men med negativt resultat. Tænker at det måske er fordi det er for tidligt - eller hvad? 

 

Tak på forhånd. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke for at være lyseslukker, men jeg havde en million symptomer de gange jeg ikke blev gravid. Til gengæld havde jeg ingen symptomer da jeg faktisk var gravid - først da jeg var gået 1,5 uge over tid... Dermed ikke sagt, at du ikke kan være gravid! ;):D

 

Hvornår forventer du (ikke) menstruation? Det er jo ret relevant at vide om du allerede er gået over tid eller om du havde ægløsning for et par dage siden..... :P

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. 

 

Jeg havde ægløsning d. 26 april. Så en uge siden. Jeg forventer mens d. 18 i følge min cyklus, men den har været en del uregelmæssig. Jeg havde en positiv ægløsningstest d. 26 og sexede derfor med min kæreste så det kunne jo godt være. 

 

Men jeg synes bare det er mærkeligt jeg ikke har flere symptomer - man høre jo at man ikke er i tvivl hvis man først er gravid fordi man er så hormonel. Men det føler jeg egentlig ikke - godt nok vil jeg jo heller ikke være ret langt henne endnu, hvis jeg er gravid. Men jeg har bare en mærkelig fornemmelse i maven som jeg jo har haft siden dagen efter jeg sexede med min kæreste. Men kan man mærke det så hurtigt eller er det psyken som kan spille ind fordi det er et så stort ønske?? :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så er det nok alt for tidligt at teste. Der er ikke andet at gøre end at vente :D For nogle år siden spurgte jeg faktisk folk herinde, om de vidste, de var gravide før de testede positivt... Der var ret stor forskel... Du kan læse tråden her:

Som sagt, så havde jeg ingen symptomer... Første gang (hvor jeg var gravid uden for livmoderen) opdagede jeg det først ved en scanning pga. smerter da jeg var 1,5 uge “over tid” (jeg havde haft en lille blødning på menstruations tidspunktet). Anden gang testede jeg et par dage før blodprøve fordi det baby er behandlings-barn. Der havde jeg en helt klar fornemmelse, men ingen symptomer what so ever. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. 

Jeg må have tålmodighed og vente til jeg kan teste. 

Det kan da godt være min krop bare gør sig klar uden egentlig at være gravid. Det virker bare mærkeligt.. har også haft en smule kvalme her til morgen. Så jeg synes der kommer flere og flere symptomer. Men hvem ved. :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser i hvert fald fingre for dig!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind taaaak. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER