Guest Majkat

Hvem skal IKKE ha flere børn?

37 indlæg i dette emne

Egentligt vil jeg jo gerne ha en 3'er, men den idé får jeg aldrig manden med på og jeg er nok så småt begyndt at vænne mig til tanken. Nu surfer jeg så faktisk rundt her på Babyklar uden overhovedet at være klar til baby.

Er der andre end mig herinde, som også er færdig med at få børn?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg er :(

Bliver sku helt øv ved tanken om at jeg slet ikke skal opleve en graviditet, fødsel, nyfødt og en barsel mere :(

Men vi har desværre ikke plads til flere, så vi må hellere stoppe her, trods det jeg virkelig ikke kan indfinde mig med det lige nu :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også et overstået kapitel i mit liv.

Jeg har på ingen måde lyst til flere børn, men derfor er det underligt alligevel ... :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 3 og skal ikke have flere og for ligesom at slå det fast, har vi fået manden steriliseret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 120% sikker på vi ikke skal have flere børn og det er vi begge helt afklaret med :)

Når jeg har født er det slut fra os..

Jeg har ikke lyst til, at gennemgå flere fertilitetsbehandlinger på privatklinik.. Begge vores børn er lavet på en klinik og det er alt for hårdt psykisk, så jeg har valgt ikke at gennemgå flere af de besøg..

Desuden havde jeg i 11 uger af denne graviditet en forfærdelig kvalme og opkastning fra morgen til aften og det var virkelig et helvede.. Jeg husker det stadig lige så tydeligt og jeg vil ikke udsættes for det igen.. Men det er værd at nævne, at det ikke er den primære årsag.. Det er klart behandlingsforløbet..

Jeg synes egentlig det er ret dejligt at være så afklaret, men inden jeg blev gravid, kunne jeg slet ikke klare tanken om, vi ikke skulle have flere børn, men nu er det en hel anden snak..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har tre og skal ikke have flere. Jeg blev steriliseret da jeg fik kejsersnit med den sidste. Meeen ville nu gerne være gravid igen, bare ikke flere børn, men det er jo liiiidt svært...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har 4 drenge og skal ikke have flere og kan heller ikke

er både sterilliseret og uden livmoder så det være svært

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to og skal ikke have flere og det har jeg det endelig fint nok med. Er glad for at mine er ved at være så store nu og selvhjulpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to med 9 års mellemrum, så det er ligesom at have 2 "enebørn" og det er bare rigtig dejligt på rigtig mange områder....den primære er at de aldrig skændes! ;) :D LOL

Så vi holder også her...ville rent mentalt ikke magte endnu en graviditet - kejsersnit - ophold på sygehus - for derefter at ha ½ år med søvnløse nætter - sutteflasker - udover at skulle være der for de 2 andre....puhhhh!!! :(

Ville ellers så gerne opleve at være gravid igen og få barnet....det er FANTASTISK.....men det bliver ved drømmen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at her er andre end mig - følte mig næsten helt alene med alle de mavebilleder og graviditetstråde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at her er andre end mig - følte mig næsten helt alene med alle de mavebilleder og graviditetstråde :-)

Sådan har jeg det også, men kan bare ikke helt slippe BK :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal heller ikke have flere børn :) Jeg blev steriliseret for snart 3 år siden, og har kun haft kriller i æggestokkene én eneste gang siden, og det var første gang jeg sad med min nevø :loveshower

Men ellers er der lukket. Har 5 børn (4 på jorden), og det må være rigeligt :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lille Leo og skal ikke have flere end ham. Dette er vi begge helt afklaret med :)

Dette er ikke fordi det er specielt hårdt eller noget. Alt med Leo har kørt super godt :loveshower

Det passer bare godt ind i vores liv og alder ;)

MVH

Martin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lille Leo og skal ikke have flere end ham. Dette er vi begge helt afklaret med :)

Dette er ikke fordi det er specielt hårdt eller noget. Alt med Leo har kørt super godt :loveshower

Det passer bare godt ind i vores liv og alder ;)

MVH

Martin

Det er også med at nyde ham alt det i kan mens han stadig bor hjemme :D

For med sådan en lækkermås, skal der nok være én der får ham i nettet ret hurtigt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg BURDE skrive mig på listen her, men dét er jeg vist stadig ikke heeelt klar til ;) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja

Jeg skal ikke have flere børn.

Har aldrig haft ønske om mere end 2, og de 2 har jeg fået,. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også med at nyde ham alt det i kan mens han stadig bor hjemme :D

For med sådan en lækkermås, skal der nok være én der får ham i nettet ret hurtigt :whistling

Hey

Leo er afsat - til Liva :loveshower

Men da Liva først skal date når hun er ca 30, kommer Leo til at bo læææænge hjemme :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey

Leo er afsat - til Liva :loveshower

Men da Liva først skal date når hun er ca 30, kommer Leo til at bo læææænge hjemme :bunny

:lol tror ham Leo-lurendrejer spiller på flere heste :D

Men i følge Isabellas far, kommer hun heller ikke til at date før hun er 30, så der er også god tid her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal heller ikke have flere børn og blev steriliseret da jeg fik KS med Frida.

Må indrømme at jeg ofte er skruk. Bliver aldrig færdig med babyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand vil IKKE have flere børn, så det her er nok første, sidste og eneste gang jeg er gravid..

Jeg er til dels også afklaret med det. Indtil videre har jeg ikke noget behov for at få mere end 1 et barn, men har jo også hans datter i forvejen. Hun flyver godt nok fra reden om ca 10 år og så ved man jo aldrig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal heller ikke have flere børn :) Jeg synes det er SÅ fedt, at mine piger er så selvhjulpne og så har vi jo lavet 2 pragteksemplarer :loveshower Ville slet ikke kunne overskue flere søvnløse nætter og hjerteskærende babygråd. Men derfor kan man vel sagtens være skruk? :badgirl

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er :(

Bliver sku helt øv ved tanken om at jeg slet ikke skal opleve en graviditet, fødsel, nyfødt og en barsel mere :(

Men vi har desværre ikke plads til flere, så vi må hellere stoppe her, trods det jeg virkelig ikke kan indfinde mig med det lige nu :unsure

Nøjagtig samme svar fra mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Leo er afsat - til Liva :loveshower

:lol tror ham Leo-lurendrejer spiller på flere heste :D

Måske Leo kan have både Liva og Isabella bag på knallerten om nogle år :whistling;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske Leo kan have både Liva og Isabella bag på knallerten om nogle år :whistling;)

Hey, hey, hey jeg har altså også "sat mig på" Leo :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske Leo kan have både Liva og Isabella bag på knallerten om nogle år :whistling;)

:lol HVORFOR undrer det mig ikke, det er hans far der kommer med sådan en opfordring :D

Hey, hey, hey jeg har altså også "sat mig på" Leo :loveshower

Så bliver Leo ski nødt til at få sin pappa til at købe en bil til ham. 3 piger på kanllerten er vist lige i overkanten :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER