Posted April 22, 2018 Hej jeg har hertil morgen taget to tests. Den øverste er fra apoteket og den nederste er fra Valmed. Vi har forsøgt i flere år, så jeg tør næsten ikke tro mine egne øjne... hvad mener I om resultatet? Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2018 Jeg kan godt se to steger på begge Du kan prøve og tage en test mere om et par dage og se udviklingen Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2018 Mange tak, det var en god ide Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2018 De ser positive ud! Jeg vil dog prøve igen om et par dage Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2018 Så har jeg testet igen hertil aften... Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2018 Tillykke, der er vist ingen tvivl Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 27, 2018 Wauw, den ser meget fin og positiv ud.. Tillykke herfra Share this post Link to post Share on other sites