NinettRohde

Fået barn, selvom kæresten ikke var klar

1 indlæg i dette emne

Hej allesammen.
 

Jeg hedder Ninett Rohde, er journaliststuderende og er i gang med mit afsluttende hovedopgave sammen med min medstuderende Maja. Lige nu arbejder vi på, at det skal handle om, hvilke udfordringer man står overfor som par, når man som par er uenige om, hvornår man gerne vil have børn. 
 

Det er her vigtigt at sige, at det altså er par, hvor begge parter ønsker at få børn, men den ene er længere om at blive klar til det end den anden.
 

Vi vil gerne tale med nogen, som har oplevet det på egen krop. Vi søger i denne sammenhæng: 
 

- Et par, hvor den ene f.eks. kvinden var klar til børn, og kæresten eller manden ikke var, men de så har fået barn alligevel.
 

Vi vil gerne høre mere om, hvad det er for nogle følelser og udfordringer, man går igennem, når man er uenig med sin partner i, hvornår ens fælles børn skal komme til verden, og i denne sammenhæng hvordan det så går, hvis man får et barn, selvom den ene part ikke føler sig klar. 
 

Hvis du har oplevet noget af det ovenstående på egen krop, eller hvis du kender nogen, der har oplevet det, så må du meget gerne kontakte mig, Ninett Rohde, enten i kommentarfeltet, på mail: Ninettrohde92@gmail.com eller på telefon 30127515.
 

Maja og jeg håber meget at høre fra nogle af jer. 

Mvh. Ninett Rohde, journaliststuderende på 8. semester på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER