Sandie

skoldkopper ?

6 indlæg i dette emne

Nadja har nu fået skoldkopper... og vi skulle jo have været til barnedåb på lørdag, selvfølgelig skal hun ikke med, men vil jeg kunne tage med, eller kan jeg bære smitten og smitte andre ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mille har også lige haft en masse skoldkopper...

Jeg fik afvide at jeg godt kan smitte andre, men chancen er meget lille...

Vi skulle til en fødselsdag og ringede og meddelte at Mille har skoldkopper, men det var nu mere fordi der var en gravid der ikke har haft det og så er det ikke rigtig smart..

Men i realiteten kan du godt smitte, men chancen er lille.. Til den tid er der måske også kommet skorper på og så smitter hun ikke mere...

God bedring med hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak.. så må jeg blive hjemme... Der er en lille pige der har en sygdom hvor hun ikke særlig godt kan tåle at blive syg så må netop ikke kunne smitte hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis du bærer smitten, så tror jeg at chancen er meget lille for at smitte andre.

Men jeg synes det er flot at du tænker på den lille pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis du bærer smitten, så tror jeg at chancen er meget lille for at smitte andre.

Men jeg synes det er flot at du tænker på den lille pige.

Tak.. Nu er jeg selv blevet syg, så skal alligevel blive hjemme nu.

Det er min kusines dreng der skal døbes og det er hendes datter med den kedelige sygdom (som jeg ikk lige kan huske hvad hedder, men der er kun i alt 2 i dk der har den) hvis hun bliver syg og ikk får hjælp med det samme kan det ende i død, så der er ikke så meget at tænke over, er der den mindste risiko så bliver man jo hjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.. Nu er jeg selv blevet syg, så skal alligevel blive hjemme nu.

Det er min kusines dreng der skal døbes og det er hendes datter med den kedelige sygdom (som jeg ikk lige kan huske hvad hedder, men der er kun i alt 2 i dk der har den) hvis hun bliver syg og ikk får hjælp med det samme kan det ende i død, så der er ikke så meget at tænke over, er der den mindste risiko så bliver man jo hjemme :)

puha det lyder ikke godt... hvor er det synd for hende :(

tror godt at jeg ved hvilken sygdom det er, men kan ikke lige sætte navnet på.

God bedring til både dig og din datter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER