Guest Diden

Generel status oversigt

10 indlæg i dette emne

Heri kan vi skrive vores generelle status. Om vi er træt af svigermoderen, at opvasken hober sig op, eller man har mærket det første spark :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan da godt lige komme med min første status :)

Jeg skal til lægen i morgen kl 9 og er rigtig spændt på hvad der både skal ske og hvad hun siger.

Vi har også lige været forbi en privat og hente politikkens graviditetsbog plus to andre bøger, som vi har købt på nettet :) Det er min mand der har købt dem.. han er værre end mig hehe...

Derudover er kvalmen begyndt sit lille indtog og trætheden bare generelt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trætheden vil jeg gerne nikke med på, men ellers har jeg faktisk ikke rigtig nogle skavanker.. Lige udover at hvis jeg spiser bare en lille smule for meget opføre min mave sig vildt proppet og så er jeg bundet til en sofa i nogle timer :P

Mit første lægebesøg er først om 1½ uge, og jeg er lige blevet ledig så det skal blive rigtig svært at få al den tid til at gå...

Jeg skal til møde med min fagforening her om 3 timer.. Lige i dag kunne jeg ellers godt bruge en lur når min bonus datter var sendt afsted i skole :loveshower

Har ellers rigtig meget murren i underlivet, lige siden uge 6+0 faktisk.. Det er ikke noget der gør decideret ondt, nærmere nogle milde menstruations smerter... Det er dog underligt at det har været der næsten hver, hver anden dag siden da... men jeg må jo høre lægen om 1½ uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at jeg begynder at få lidt gener i lænd og bækken - hvilket jeg slet ikke havde sidst. Men har også fået en fremadglidning af nederste lændehvirvel og den kan godt blive yderligere provokeret når ledbåndene giver sig. Hm håber ikke det bliver alt for slemt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at jeg begynder at få lidt gener i lænd og bækken - hvilket jeg slet ikke havde sidst. Men har også fået en fremadglidning af nederste lændehvirvel og den kan godt blive yderligere provokeret når ledbåndene giver sig. Hm håber ikke det bliver alt for slemt!

Det lyder da ubehageligt <_< Håber det bliver bare en smule bedre når du kommer over i T2 :)

Og hov, har vi termin samme dag?? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var lige i Ikea forleden dag og snuse til priser og møblernes udseende, om de er ståfaste osv osv...

Fandt de møbler jeg godt kunne tænke mig til den tid.. Vi begynder først at købe ind til det efter 6. måned - så kunne det jo også godt tænkes at vi havde fundet noget større så der er plads til det ;) Lige nu bliver det MEGET trægt med pladsen når fersken kommer.. Suk tør slet ikke tænke på det <_<

Ellers bliver jeg mere og mere irritabel for hver dag.. Mange og ofte ligmantsmerter, og mit humør er praktisk talt en yoyo... Det går dog ikke så meget ud over andre som det kunne gøre, gudskelov... Men har fundet ud af at chokolade is og dødsyg aktion film tager det værste :D haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at det er MEGET begrænset hvad baby egentligt skal bruge til at starte med :-) der behøver ikke være et fuldt udstyret babyværelse til en start. Faktisk sover baby lige så godt i sin lift på et par stole ved siden af din seng de første 2-3 mdr. Det er vigtigt for dem at blive trygge ét sted af gangen når de skal sove - og det er meget nærliggende at starte med liften hvor de også sover flere gange dagligt i barnevognen :-)

Mht irritation skal der heller ikke meget til at tænde mig af...især når min datter bevidst overhører hvad jeg siger eller gør det stik modsatte. Og hun har også vildt temperament (har jeg altså ikke når jeg ikke er besat at hormoner!!!) så vi bliver nemt lidt uvenner :-) Fx til aften hvor hun bare ikke ville have ble på og bare hev den af igen. Så blev hun altså bestemt placeret på puslebordet og fik den skrigende på - og måtte efterfølgende blive på værelset og få skreget af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at det er MEGET begrænset hvad baby egentligt skal bruge til at starte med :-) der behøver ikke være et fuldt udstyret babyværelse til en start. Faktisk sover baby lige så godt i sin lift på et par stole ved siden af din seng de første 2-3 mdr. Det er vigtigt for dem at blive trygge ét sted af gangen når de skal sove - og det er meget nærliggende at starte med liften hvor de også sover flere gange dagligt i barnevognen :-)

Mht irritation skal der heller ikke meget til at tænde mig af...især når min datter bevidst overhører hvad jeg siger eller gør det stik modsatte. Og hun har også vildt temperament (har jeg altså ikke når jeg ikke er besat at hormoner!!!) så vi bliver nemt lidt uvenner :-) Fx til aften hvor hun bare ikke ville have ble på og bare hev den af igen. Så blev hun altså bestemt placeret på puslebordet og fik den skrigende på - og måtte efterfølgende blive på værelset og få skreget af!

Du godeste :) Men sådan er de vel i den alder? Kan ikke engang huske hvad fasen hedder lige nu... hmm...

Men anyways du har ret.. har også læst det et sted.. faktisk præcis det du skriver syntes jeg at have læst et sted :P Så tænker også at det er det vi gør til en start.. især hvis vi ikke når at få noget større inden da! Men puslebord vil jeg have... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvis det kniber med pladsen kan man få en pusleplade til at lægge oven på tremmesengen :-)

Eller et væghængt puslebord fra fx brio hvor der inden i er 3 hylder til bleer, cremer mm. Enormt kompakt og praktisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvis det kniber med pladsen kan man få en pusleplade til at lægge oven på tremmesengen :-)

Eller et væghængt puslebord fra fx brio hvor der inden i er 3 hylder til bleer, cremer mm. Enormt kompakt og praktisk!

Jaa det er rigtigt.. Jeg bryder mig dog ikke rigtig om noget der skal hænge på væggen :boo Så hellere bruge lidt plads til puslebordet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER