Sbbergquist

Hcg tal..

6 indlæg i dette emne

Jeg fik d. 13/3 lagt æg op. 

I går fik jeg at vide at mit hcg til er 94. Skal have taget en ny i morgen.. 

Håber så inderligt at det lykkes!

 

 

Jeg har brug for solstråle historier.. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber det lykkes for jer. Ved  nogle steder siger bare tallet er over 50, ægget kan jo også have sat sig senere fast og derfor det lave tal. Men kan se det er kun 15 dage siden ægoplægning, så mon ikke  det hcg tal og manglende menstruation er e r et goldt tegn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, Henriette1980 said:

Håber det lykkes for jer. Ved  nogle steder siger bare tallet er over 50, ægget kan jo også have sat sig senere fast og derfor det lave tal. Men kan se det er kun 15 dage siden ægoplægning, så mon ikke  det hcg tal og manglende menstruation er e r et goldt tegn.

Det håber jeg virkelig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg testede positivt, sagde de på klinikken (da de ringede for at fortælle den gode nyhed), at de var glad, hvis hcg bare var over 45. 

 

Der er desværre ingen garantier for noget som helst i det her game men dit hcg niveau er i hvert fald tilfredsstillende ud fra Skive Fertilitetskliniks kriterier. Håber det hele stiger og udvikler sig, som det skal herfra :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, KatGSH said:

Da jeg testede positivt, sagde de på klinikken (da de ringede for at fortælle den gode nyhed), at de var glad, hvis hcg bare var over 45. 

 

Der er desværre ingen garantier for noget som helst i det her game men dit hcg niveau er i hvert fald tilfredsstillende ud fra Skive Fertilitetskliniks kriterier. Håber det hele stiger og udvikler sig, som det skal herfra :) 

Åh tusind tak! 

 

Håber din graviditet var en/er en succes! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 minutes ago, Sbbergquist said:

Åh tusind tak! 

 

Håber din graviditet var en/er en succes! 

 

 

Jeg skriver 26+0 i dag og venter mig en sund og rask pige :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER