ProjektB

Hvornår kan jeg blive gravid

5 indlæg i dette emne

Hej med alle jer 

 

Jeg smed p-pillerne i november og har haft mens. en gang siden. Jeg fik min menstruation d. 27 februar. Lige op til havde virkelig ømme bryster, ondt i underlivet og var virkelig træt. Det var dog ikke en lille baby som var på vej, det var blot min mens. 

 

Men til mit spørgsmål. Jeg kan

jo forvente at få min mens igen nu her d. 26 marts. Jeg har testet for ægløsning i den mellemliggende periode, men ingen positivt test. Kan det virkelig godt passe? 

Har jeg ikke ægløsning endnu eller hvad sker der? 

Hvad kan evt gøre for at optimere mine chancer for projekt baby går i opfyldelse. Jeg er sygt træt hele tiden så min krop arbejder ihvertfald på at blive klar. Men synes det er mærkeligt jeg ikke kan teste positiv på ægløsningstest? 

 

Kan I hjælpe. 

Tal på forhånd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, ProjektB said:

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de fleste har ægløsning ca 14 dage før deres forventet menstruation.

 

Jeg selv har aldrig opnået en fuldt positiv ægløsningstest, så det er der ikke alle der får på trods af de har ægløsning.

 

Jeg har  2 børn og nr 3 på vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. 

 

Jeg har nemlig heller ikke opnået en positiv ægløsning - så jeg er helt glad for dit svar. Jeg kan som regel mærke når jeg har ægløsning men jeg tænker bare at det aldrig lykkes for mig at opnå en graviditet fordi det står skrevet alle steder at man skal holde øje og beregne hvornår man har ægløsning og det kan jeg jo ikke.. 

 

rimelig frustrerende. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik det råd af en gynækolog da vi prøvede at få vores ældste, sex hver anden dag og ingen æl test, da det  ved nogen stresser mere end det gavner. De fleste er som regel blevet gravid indenfor 12 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER