sweetypie25

Gravid efter SA?

1 indlæg i dette emne

Hej allesammen <3
Jeg blev gravid i december sidste år og det var det bedste der nogensinde skete for min mand og jeg, vi var så glade da det var meningen det skulle være vores første barn. Men desværre lykkedes det ikke og jeg fik en spontan abort d. 21 februar, som knuste mig helt. Jeg græd i rigtig mange dage og er stadig ikke helt ovre mit tuderi.
Vi blev ihvertfald enige om at vi ville prøve igen ligeså snart jeg var stoppet med at bløde lidt over en uge efter. Jeg vil lige sige jeg havde snakket med lægen og hun sagde det ikke var et problem, og at den eneste grund til at nogle mener man skal vente efter første mens er fordi det så er nemmere at regne terminsdatoen ud.


Nå! Vi har så prøvet i nu snart to uger og jeg har fået to positive gravidtetsteste, for et par dage siden. En digital og en alm som viste svagt positivt. Jeg troede dog ikke helt på det var en graviditet da jeg tænke der nok var HCG fra sidste graviditet tilbage og den derfor viser positiv.
Jeg kontaktede derfor lægen som tog en blodprøve og jeg har lige fået svar hvor hun skriver at HCG ligger på 18, og er minimal forhøjet, og at hun vil se mig i næste uge.
Jeg er bare virkelig forvirret. Er det virkelig en ny graviditet allerede? Eller er det bare falsk alarm?

Undskyld den lange besked! Håber nogen vil hjælpe med egen erfaringer! :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER