brineh

Andre som står med en positiv graviditets test?

6 posts in this topic

Vi har prøvet at blive gravide et lille halvt års tid og nu her den 28/2 stod jeg med en positiv test i hånden, allerede indenfor 5 min :kuller

42EC86C6-C750-467E-BFC3-B15FA0CA9951.jpeg

Jeg har regnet frem til at jeg vil have termin omkring den 3. November - men det kan jo blive rykket når scanninger viser det helt rigtige.

Andre end mig som har termin i november?? 

Tillykke:glad

jeg håber jeg ender i denne gruppe.. skal teste den 13. hvis jeg ikke har fået mens inden:gravid

Annonce ♥

On 1/3/2018 at 0:12 PM, brineh said:

Vi har prøvet at blive gravide et lille halvt års tid og nu her den 28/2 stod jeg med en positiv test i hånden, allerede indenfor 5 min :kuller

42EC86C6-C750-467E-BFC3-B15FA0CA9951.jpeg

Jeg har regnet frem til at jeg vil have termin omkring den 3. November - men det kan jo blive rykket når scanninger viser det helt rigtige.

Andre end mig som har termin i november?? 

Jeg har også fået en positiv test i denne uge hvilket giver en beregnet termin d.1/11 :)

Annonce ♥

9 hours ago, shirley said:

Tillykke:glad

jeg håber jeg ender i denne gruppe.. skal teste den 13. hvis jeg ikke har fået mens inden:gravid

Tusind tak :loveshower

uha det bliver spændende, jeg krydser fingre for at din mens ikke kommer så :):gravid

Annonce ♥

7 hours ago, Tullen said:

Jeg har også fået en positiv test i denne uge hvilket giver en beregnet termin d.1/11 :)

Stort tillykke :gravid

Annonce ♥

Jeg er også med på termin i november indtil videre den 17 november

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now