Posted March 1, 2018 Vi har prøvet at blive gravide et lille halvt års tid og nu her den 28/2 stod jeg med en positiv test i hånden, allerede indenfor 5 min Jeg har regnet frem til at jeg vil have termin omkring den 3. November - men det kan jo blive rykket når scanninger viser det helt rigtige. Andre end mig som har termin i november?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2018 Tillykke jeg håber jeg ender i denne gruppe.. skal teste den 13. hvis jeg ikke har fået mens inden Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2018 On 1/3/2018 at 0:12 PM, brineh said: Vi har prøvet at blive gravide et lille halvt års tid og nu her den 28/2 stod jeg med en positiv test i hånden, allerede indenfor 5 min Jeg har regnet frem til at jeg vil have termin omkring den 3. November - men det kan jo blive rykket når scanninger viser det helt rigtige. Andre end mig som har termin i november?? Jeg har også fået en positiv test i denne uge hvilket giver en beregnet termin d.1/11 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2018 9 hours ago, shirley said: Tillykke jeg håber jeg ender i denne gruppe.. skal teste den 13. hvis jeg ikke har fået mens inden Tusind tak uha det bliver spændende, jeg krydser fingre for at din mens ikke kommer så Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2018 7 hours ago, Tullen said: Jeg har også fået en positiv test i denne uge hvilket giver en beregnet termin d.1/11 Stort tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2018 Jeg er også med på termin i november indtil videre den 17 november Share this post Link to post Share on other sites