ProjektB

Kan jeg være gravid efter ingen mens i tre måneder efter p-pille stop.

10 indlæg i dette emne

Hej med jer Ladies. 

 

Jeg er helt ny herinde og vil derfor gerne starte med at stille jer et spørgsmål som fylder meget ved mig. 

 

Jeg stoppede på p-piller d. 1 november og fik min mens i slutningen af november - men har ikke haft den siden. Det er derfor 3 måneder uden mens. 

Min krop er nu begyndt at sende nogle mærkelig signaler. Jeg har blandt andet ømme bryster og specielt mine brystvorter er ømme. De er også lidt større end normalt. Jeg har en mærkelig fornemmelse i mit underliv. Jeg har ondt i lænden. Jeg har en mærkelig fornemmelse i maven hver gang jeg har spist også har jeg haft nogle enkelte dage med kvalme og halsbrand. 

Også har jeg ofte oppustet mave. 

 

Mit spørgsmål ik jer lyder derfor om jeg godt kan være gravid selvom jeg ikke har haft min mens i 3 måneder - eller det kroppens tegn på at den forsøger at komme i en normal cyklus. 

 

På forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til:glad

Jeg tror bestemt der er en mulighed for at du er gravid... Du har haft mens efter du droppede pillerne og sikkert også ægløsning efter det.

jeg ville klart tage en test hvis jeg var dig..

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar!! 

Jeg har forsøgt med test men intet held endnu. Men hvis jeg er gravid er det først set for halvanden uge siden. Så jeg ved ikke om det er for tidligt at teste? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :)

 

Jeg stoppede med mine p-piller i oktober 2016, min mens kom som sædvanligt lige efter, men så kom den først igen til marts 2017 og så igen til septemper 2017. Jeg tog mange test i mellemtiden fordi jeg også oplevede alle mulige sære tegn, men alle sammen negative. 

 

Så tog jeg en test igen i slutningen af november 2017 som endeligt var positiv :loveshower

 

Muligheden er der selvfølgelig for du allerede er heldig, men der er også sandsynlighed for at din krop bare laver løjer med dig som min gjorde 

 

Held og lykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar. 

Som tidligere skrevet, hvor tidligt kan man så teste? 

Fordi jeg tror, hvis jeg er heldig, først at det er sket for halvanden uge siden? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg har kunne læse mig til er det meget forskelligt hvor tidligt folk kan teste positiv. 

Jeg havde en meget svag positiv test omkring uge 5, så der skulle noget tålmodighed til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. :-) 

Jeg må væbne mig med tålmodighed og krydse fingre. 

 

Men havde du samme tydelig tegn som jeg beskriver - uden du egentlig var gravid endnu? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke andet for :)

 

ja jeg havde samme tegn som dig og tænkte flere gange, “nu må det være rigtigt” men nej, har brugt rigtig mange test fordi jeg var så utålmodig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg nok ikke heldig denne gang. :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER