Anonymous

Negativ test og manglende mens

2 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i vildrede, efter en graviditet der desværre ikke endte lykkeligt, går jeg nu og venter på min mens.

Jeg har normalt en cyklus på 27-28 dage men har ikke haft min mens i 49 dage nu.

efter den mislykkede graviditet testede jeg positiv et par uge, derefter negativ.

fik så noget pletblødning, startede med lidt brunt derefter svagt rød men kun når jeg tørrede mig, intet i bindet og er normalt styrtbløder.

jeg tester så en uges tid efter og får på flere forskellige mærker over flere dage og på forskellige tidspunkter af døgnet nu positive teste men de er svage så jeg vælger at vente lidt med at teste igen.

derefter viser testene sig at blive negative igen, jeg får lidt murren i maven af flere omgange så jeg tænker mens er på vej,  men hver gang går de over og mens dukker ikke op. 

Jeg har nogle jag til tider i venstre side som føles som æggestokken og min udflåd er konstant en ÆL lignende konsistens, det har det været i godt 5 uger nu. 

Nogle der har oplevet noget lignende? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder bare super frustrerende. Kan du ikke prøve at ringe til din læge så du kan få taget en blodprøve. Det lyder i hvert fald underligt og du har helt sikker brug for at få et svar og til ro på efter det i lige har været igennem:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER