Posted March 27, 2011 (edited) Her har vi så lige en termin oversigt over alle os der skal være mødre til November! Her er en termin oversigt! :) 4. november: Lida (Charlotte) 10. november: Morhovgård 14. november: Janni_Ø, misssvea 15. November:mette1977, BeyondGrateful 21. november: Miraklet nr. 2 24. november: Maria Kristensen, Amberg 29. november: Melemus Edited May 18, 2011 by Diden Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 27, 2011 Jeg har forventet termin d. 5. November. :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 27, 2011 Jeg har forventet termin d. 24 november :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2011 Jeg har forventet termin d. 19. november Anne-Marie Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2011 jeg har forventet termin d 6. november :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2011 jeg har forventet termin d 6. november :-) Arr der fik jeg svar på mit spørgsmål i den anden tråd :badgirl men vi har NÆSTEN samme termins dato :loveshower Ska blive spændende om de rykker sig når vi kommer længere hen ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2011 Jeg har forventet termin d. 14 nov :gravid Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2011 Jeg har forventet termin d. 10 november... :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2011 Skematisk oversigt over termin :-) 4. november: Lida (Charlotte) 5. november: Diden 10. november: Morhovgård 14. november: Janni_Ø 19. november: Amberg 21. november: Miraklet nr. 2 24. november: Maria Kristensen 29. november: Melemus Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2011 Skematisk oversigt over termin :-) 4. november: Lida (Charlotte) 5. november: Diden 10. november: Morhovgård 14. november: Janni_Ø 19. november: Amberg 21. november: Miraklet nr. 2 24. november: Maria Kristensen 29. november: Melemus AR! Det var smart :D Ligger den lige ind i den første! ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2011 God idé med den oversigt! har lagt den ind i den første besvarelse :) jeg har fået rykket min termin 2 dage.. Og der er generelt uvished omkring min termin.. Så nu må vi se når jeg skal scannes! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2011 Jeg synes det er utroligt at vi ikke er flere end 8 med termin i november...men der kan selvfølgelig sagtens nå at dukke flere op længere henne i graviditeten :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2011 Hej Jeg har forventet termin den 16. november 2011 :loveshower Har jo ikke været til NF scanning endnu, så indtil da holder jeg mig til den dato. ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2011 Jeg synes det er utroligt at vi ikke er flere end 8 med termin i november...men der kan selvfølgelig sagtens nå at dukke flere op længere henne i graviditeten :-) Hehe ja det er lidt vildt :D Jeg har faktisk 2 veninder på min hjemø som også er lige så langt henne som jeg er! Det må have været da der stadig lå sne at vi så ikke havde andet at tage os til! ;D hahhaha Hej Jeg har forventet termin den 16. november 2011 :loveshower Har jo ikke været til NF scanning endnu, så indtil da holder jeg mig til den dato. ;) Tillykke med det! :D Jeg har lagt dig ind i oversigten ;) Du kan jo bare skrive igen når du har fået din præcise termin ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 9, 2011 Tak for det og i lige måde! :yay Jeg skal nok opdatere, hvis datoen ændres. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 9, 2011 Tak for det og i lige måde! :yay Jeg skal nok opdatere, hvis datoen ændres. :) Fantastisk :loveshower Glæder mig til at høre mere! Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 11, 2011 Hejsa Jeg har termin 15. november med tvillinger :loveshower Så jeg vil gerne tilføjes listen... Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2011 Forventet termin d. 14 nov :gravid Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2011 Tak for det og i lige måde! :yay Jeg skal nok opdatere, hvis datoen ændres. :) Kan da lige oplyse, at min termin blev ændret ved nakkefoldsscanningen, til den 15.november:) :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2011 Sådan, har lige været inde og ændrer det for jer, eftersom det er mig der oprettet oversigts indlægget ^^ Held og lykke til jer alle :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2011 Jeg har lige været til NF-scanning idag og min termin er blevet rykket frem til d. 24/11. Håber jeg føder lidt før tid, for manden har fødselsdag d. 25 :). Anne-Marie Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2011 Jeg vil gerne på terminslisten 2. Nov, hvis den altså stadig bliver opdateret :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2011 Jeg er sat til KS d. 21. november og vil gerne på listen :-) Mange hilsner Solskin Share this post Link to post Share on other sites