Posted February 6, 2018 Hej Vi går og håber på en lillebror/søster til vores to drenge på knapt 2 og 4 år. Jeg havde ægløsning i onsdags og i går og i dag har jeg meget underligt haft menstruationssmerter. I går aftes trak det helt ned i benene. Men jeg burde da hverken have menstruationssmerter eller mærke tegn på graviditet her under en uge efter ægløsning? Nogle der har oplevet noget lignende? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2018 Måske du har smerterne hvis ægget har sat sig fast. Krydser fingre for en god nyhed Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2018 Ja, det var jeg:) Er knap 17 uger henne i dag. Fik virkelig tidligt symptomer denne gang, så var egentlig ikke rigtig i tvivl, men kunne først teste rigtig positiv et par dage efter forventet mens. Meget mærkeligt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2018 tak for svar og tillykke Jeg har efter ægløsning i 6 dage haft lænd smerter Share this post Link to post Share on other sites