Bisbensgibsgebis

Hvilken type barnevognskæde?

4 indlæg i dette emne

Hej folkens. 
Jeg er ved at lave en barnevognskæde til en veninde, men jeg er lidt i tvivl om om den skal have noget der dingler ned som baby kan lege med. 
Altså enten kan den jo bare være til pynt, som denne her: 

5a7611da30f04_barnevognskdepynt.PNG.4a169d64133f0c212ef85d4ead8aaf82.PNG

 

eller den kan have noget hængene som baby kan lege med, ligesom denne her: 
5a76120ca8576_barnevognskdeleg.PNG.a8234d0a6a15cce68c09f4a93faa8e33.PNG


Hvad er fordele og ulemper, og hvad ville i foretrække til jeres baby? 

På forhånd mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ikke valgt noget som baby kan nå. Hvis han/hun får hevet så meget i den at snoren giver efter og ryger lige i hovedet på babyen.

Min søn var en forfærdelig pillefinger og rakte tit armene op for at nå dyrene. Men pointen er jo ligesom at han skulle sove og ikke lege. 

 

Skal baby lege i barnevognen så kan man jo bare rykke snoren længere ned eller tage noget andet legetøj med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, henri87 said:

Jeg havde ikke valgt noget som baby kan nå. Hvis han/hun får hevet så meget i den at snoren giver efter og ryger lige i hovedet på babyen.

Min søn var en forfærdelig pillefinger og rakte tit armene op for at nå dyrene. Men pointen er jo ligesom at han skulle sove og ikke lege. 

 

Skal baby lege i barnevognen så kan man jo bare rykke snoren længere ned eller tage noget andet legetøj med

 

Det er en rigtig god pointe! Altså at baby jo som regel ikke skal lege i barnevognen. Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert bare kigge. :) Også af sikkerhedshensyn så baby ikke får rykket den ned, mens han/hun er stillet til lur. Worst case scenario kunne man vel blive kvalt i sådan en snor. Jeg synes dog godt, at der må dingle lidt, bare det ikke kan nås. Alting er mere spændende, når det dingler :D

 

Og hvor er du sød at lave den, det er da en dejlig gave <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER