Guest Miraklet nr.2

Her er så stille....

9 indlæg i dette emne

Kære piger i November Termin :)

Jeg syntes her er så stille, så tænkte på at vi ku oprette nogle emner og ville høre om I mon er friske?

Eks. en mavetråd, med billeder af de voksne maver?

- en statustråd, om hvordan det går osv.?

- en terminsliste?

Mon andre har gode forslag?

Knus herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er helt enig :D

Jeg kan lige oprette de omtalte ting der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - rigtig godt initiativ.

Jeg tænkte lige på det igår, men mit overskud har været minimalt den sidste uges tid. Jeg har det såmænd fint nok, men har simpelthen så travlt på arbejde at jeg falder i søvn på sofaen umiddelbart efter aftensmaden. Ikke de bedste betingelser for den lille ny i maven, og håber inderligt, at det bare er en periode vi skal igennem på arbejdet - ellers holder jeg da ikke helt til jeg skal på barsel.

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - rigtig godt initiativ.

Jeg tænkte lige på det igår, men mit overskud har været minimalt den sidste uges tid. Jeg har det såmænd fint nok, men har simpelthen så travlt på arbejde at jeg falder i søvn på sofaen umiddelbart efter aftensmaden. Ikke de bedste betingelser for den lille ny i maven, og håber inderligt, at det bare er en periode vi skal igennem på arbejdet - ellers holder jeg da ikke helt til jeg skal på barsel.

Anne-Marie

Jeg er også MEGET træt i tiden.. Men lad os da håbe på at det bare en periode der lige skal overståes :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har det på præcis samme måde, jeg har travlt på jobbet og når lige at hygge med min datter og mand, så går jeg kold inden kl.20:00 :(

Det er forhåbentlig bare en periode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ledig hjemme i tiden så har ikke noget at være specielt udmattet over... Dog i går knoklede jeg virkelig herhjemme og fik ryddet op, støvsuget, vasket gulv og taget spindelvæv! Selvfølgelig i etaper så det ikke blev for hårdt...

Da jeg så skulle ned og købe ind og bagefter lavede mad kunne jeg godt mærke at nu var det snart ikke sjovt længere, trods en afslapning efter oprydningen og inden indkøbs turen...

Så efter aftensmaden gik jeg kold inde i sengen i en halv time :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med lange dage på jobbet og studie ved siden af samt to hjem at holde, så kender jeg ALT til den ekstra træthed... Er begyndt at tage ekstra jerndråber. Har hørt det skulle være effektivt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER