Kristina1989

Mislykkedes behandlingen?

9 indlæg i dette emne

Hej

jeg er i øjeblikket igang med forsøg nr 2 med IUI-h. Første omgang udviklede jeg 2 æg(jeg kan ikke huske hvad de kaldes i dette stadie) da jeg var til første scanning i fredags kunne hun se en masse, men ingen der havde udviklet sig mere end resten (jeg har PCO). Jeg gik derfra lettere nedtrykt, men med en ny omgang Bemfola. Er der nogen af Jer der har erfaringer med om det stadig er muligt at få noget ud af dette forsøg? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blev du sat op i dosis eller? Og hvor i din cyklus er du? :)  For hvis der er flere dage til en ny scanning tror jeg sagtens der kan nå at ske noget! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har taget en ny dosis af Bemfola, så jeg i denne cyklus har taget dobbelt så meget som første gang.

jeg var til scanning i fredags hvor jeg tog den ekstra mængde hormon da jeg kom hjem. Idag skal jeg så til ny scanning, men er virkelig nervøs for at der stadig ikke er sket noget. Jeg er idag på cyklusdag 13

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror godt, der kan være sket noget :) Jeg er spændt på at høre hvad du får at vide!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var stadig ikke sket nogen udvikling i størrelsen, så jeg er nu sat på 3 dage med Gonal-f

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Kristina1989 said:

Der var stadig ikke sket nogen udvikling i størrelsen, så jeg er nu sat på 3 dage med Gonal-f

 

Øv altså! Jeg håber Gonal-f virker på dig så. Jeg reagerer rigtig godt på det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 29/1/2018 at 7:17 PM, JungleKvinde said:

 

Øv altså! Jeg håber Gonal-f virker på dig så. Jeg reagerer rigtig godt på det :) 

 

Plejer du at kunne mærke noget i underlivet når du har fået Gonal-f?

jeg har idag haft det som om min menstruation er på vej (en murren i underlivet). Jeg tænker at det må være Gonal -f’s skyld. Hvad er din erfaring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29 minutes ago, Kristina1989 said:

 

Plejer du at kunne mærke noget i underlivet når du har fået Gonal-f?

jeg har idag haft det som om min menstruation er på vej (en murren i underlivet). Jeg tænker at det må være Gonal -f’s skyld. Hvad er din erfaring?

Ja, jeg fik mens-lignende murren ret hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så håber jeg det er et godt tegn for mig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER