Sweetypie

Hjælp! Gravidtet - bidro

4 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

 

Jeg har prøvet at blive gravid siden slutningen af November men uden held :(

 

Jeg har idag købt Bidro Ren/Gele Royal, og vil høre om nogen af jer har nogle gode/dårlige erfaringer med det? :)

 

Jeg har læst om den “kur” der hedder: 3 piller dagligt i 10 dage, derefter 2 piller dagligt i 10 dage, og så efter det 1 pille dagligt. Har i prøvet det? Og har i måske haft heldet med jer? Håber i vil hjælpe mig :)

 

Udover bidro tager jeg også folinsyre og multivitamin.

 

På forhånd tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tog dem i forbindelse med PB1, nåede dog kun at tage de første 13 dage for så blev jeg gravid....

og ja tag dem som du har skrevet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog 1 bidro og en gravitamin hver dag. Jeg er 15+2 i dag med det dejligste ICSI-barn :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte den kur ved pb2 og pb3.

 

Ved pb2 blev jeg gravid i første forsøg efter at have startet kuren (fjerde forsøg i alt).

 

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg tog kuren ved pb3, men jeg blev gravid i andet forsøg, havde en spontan abort, og blev så gravid igen i andet forsøg derefter, hvilket der kom en dejlig baby ud af :)

 

Såvidt jeg ved, tager det i gennemsnit 3-4 måneder at blive gravid, hvis alle forhold er fuldstændigt "optimale", så selv hvis bidro hjælper ved at give noget, som man "mangler" så er man på ingen måde garanteret at blive gravid med det samme.

 

Jeg er dog ret overbevist om, at det kan have en effekt. Jeg oplevede selv, at mine cykli blev en anelse længere (ÆL på dag 18-20-ish istedet for 13-14-ish), men at jeg havde meget mere ÆL-udflåd. Jeg tolker det sådan, at bidro'en fik min krop til liiiige at forberede sig lidt mere/bedre inden ægget blev frigivet.

 

Vores første barn undfangede vi i øvrigt i første forsøg, hvor jeg ikke havde taget andet end gravitamin i ca 15 dage. Så vi er nok sådan nogle, der bliver let gravide uanset hvad, og det ville vi måske blive uanset om vi brugte bidro eller ej. Men som sagt ændrede min cyklus sig i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER