Cookie ønske

Hjælp - kan jeg være gravid eller er min krop bare underlig

8 indlæg i dette emne

hej

jeg skulle først have min mens d 31 dec..

men allerede d 22 dec og stadigvæk har jeg haft lidt blødning hver dag... ikke kraftigt eller noget som normalt mens.. :/ kan jeg godt være gravid ? 

Har haft en del symptomer som

halsbrand om morgen, vågner nogle dage med mave kneb, oppustet, og så er jeg sindsygt træt hele tiden, om aften når vi ligger i sengen eller på sofaen, kæmper jeg virkelig med at holde mig vågne, falder i søvn allerede ved 20 tiden.. er ikke normalt for mig..  så er meget forvirrtet over hvordan min krop opføre sig lige for tiden.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er sørme et godt spørgsmål.. Når man så gerne vil så mærker man selv de mindste ting. 

Hvordan gik det.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede positiv d 1/1.. har dog stadigvæk pletblødninger så tager til ts i dag.. så krydser vi bare fingere for alt er okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Cookie ønske said:

Testede positiv d 1/1.. har dog stadigvæk pletblødninger så tager til ts i dag.. så krydser vi bare fingere for alt er okay

 

Hvordan gik tryghedsscanningen?? :):kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for alt var fint idag:glad

Jeg pletblødte hele graviditeten med min søn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vi hjem

fra scanning der var en fin lille blommesæk, men så var der den begyndende moderkager, som

nok er den blodet kommer fra. Så skal til lægen og have taget blodprøve to gange og tjekke at tallene stiger som de skal så krydser finger :) 

 

Fik du en forklaring på hvorfor du pletblødet under hele din gravidtet ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tillykke tillykke:glad

jeg ved ikke hvorfor jeg blødte men ved scanninger kunne de se nogle små blodsamlinger i livmoderen men ikke hvor blodet kom fra..

Jeg har til gengæld haft det mærkeligt den sidste uge med halsbrand, ligament smerter og træthed.. pletbløder på 3. dag men ingen rigtig mens endnu:numse

tog en negativ test imorges..:ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER