Kitt11

Forældre presser til abort

5 indlæg i dette emne

Hej, jeg er 20. Jeg blev gravid uønsket, mens jeg var på p-piller. Jeg fandt ud af dette for 2 uger siden, nu er jeg i 14. uge.
Har en kæreste ¨på 23, vi flytter til februar måned sammen. Vi vil egentlig gerne beholde barnet, han er i lære og  jeg studerer pt.
Problemet er at mine forældre er muslimer, og de er virkelig vrede. Min far skubber til mig og fortæller jeg er en luder. at barnet er en bastard.
Han vil på ingen måde kendes ved barnet, eller mig, hvis jeg fortsætter min graviditet.
Jeg har det hårdt for tiden hjemme med 0 opbakning fra forældre eller søskende.
De fortæller mig mange grimme ting. De siger jeg bliver en elendig mor og aldrig får en uddannelse.
Jeg har altid ville vente med børn, men nu hvor jeg har et i maven, vil jeg gerne føde det.Jeg er virkelig bange og aner ikke hvad jeg skal gøre. Hvis jeg vælger barnet er jeg bange for de siger jeg er egoistisk og væger dem fra..

Min kærestes mor støtter os..

Nogle der har stået i denne situation

KH en knust pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke så mange jeg kan snakke med dette om :ninja

Det skal lige siges at de prøver og presse mig til en abort i sverige hvor grænsen er på 18 uger.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til dig! Det er en rigtig svær situation, du står i. Lad dig ikke presse til en abort - sådan som du beskriver at du har det, vil det ikke blot blive en livslang sorg, men det vil få dig til at foragte din familie for altid.

 

Jeg synes, du skal støtte dig op ad kærestens familie, og fortælle din familie at du er der, når de er klar til at glæde sig. Det skal nok komme! Det er jeg helt sikker på. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På ha, det må være hårdt!

jeg er enig i at det lyder som det bedste at få barnet. Du vil fortryde det ellers. Din familie vil sikkert med tiden ændre mening og komme tilbage. Imens skal du støtte dig til din kæreste og hans familie. 

Jeg sender mange varme tanker. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til dig, det er en utrolig svær og uretfærdig situation du står i. 

Jeg synes du skal følge din mavefornemmelse, og beholde barnet. Især når i også har støtte fra din kærestes mor. 

Tænker dine forældres frustration måske handler meget om hvad der er normen i jeres kultur. At det ikk er velset at få barn uden man er gift. Og ved ikk om din kæreste også er muslim eller om han er kristen. Det kan jo også være det der trykker dem. 

 

Men jeg ville, hvis det var mig - være kold over for min familie hvis de pressede mig til en abort, da du er myndig og selv bestemmer over din krop. Så havde keg meldt min familie fra, og sagt at enten kan de acceptere tingene som de er, tænke deres men holde deres mund. Eller de kan gå. 

 

Men jeg håber du træffer den beslutning der skal til, og som fungere bedst for jer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER