Regnbuen

ICI/IUI sæd? HJÆLP!

1 indlæg i dette emne

argh, jeg er simpelthen så frustreret lige nu! Vi var først henvist til Horsens, men pga ventetiden blev vi henvist til Abenraa og kom hurtigt til. Vi fik en folder med hjem til at vælge donorsæd, og der står at vi skal gå efter ICI Unwashed MOT 20 - så det prøvede vi inde på Cryos. Men det er BARE svært at finde nogle!

I Horsens materiale står der, at man kunne vælge IUI, hvis man ikke kan finde nogle ICI der matcher det, man gerne vil have - det samme står på Cryos hjemmeside. Men da jeg ringede til Aabenraa i dag for at bekræfte det, tog det for det første VILDT lang tid for dem at finde nogen, der vidste noget, og for det andet fik jeg svaret: jamen, vi renser selv sæden hos os, og ICI er det billigste, så det er det, I skal vælge. Ja, vi ved godt markedet er lidt tyndt...

 

Er det virkelig rigtigt? Er der slet ikke noget at gøre? Vi havde faktisk lige fundet "MANDEN" som vi gerne ville have - men han har selvfølgelig kun IUI, og der er faktisk kun en non-anonymous donor der matcher kravet :( Nogle, der ved noget...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER