Pink Apple

Hallooooo :-)

10 indlæg i dette emne

Så blev det endelig min tur til at tilmelde mig en terminsgruppe, - 5. gang var lykkens gang med ICSI :)

Er der andre derude der også næsten lige har stået med en positiv graviditetsprøve??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa! Jeg er også lige blevet gravid med en længeventet ICSI-baby :loveshower 

 

Jeg så den i går til en tidlig scanning, og den er lige nu 3,7 mm lang. Jeg burde være 5+3, men jordemoderen skød mig til at være 5+6. Der er ikke noget hjerteblink endnu, men den sidder lige hvor den skal! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yaaaaaas!!! Så skal du da liiiige have ændret din status her på Babyklar :kuller

Kæmpe tillykke!

Kan se du er startet samtidig med os med at være i kontakt med sundhedsvæsenet, så det var da også bare på tide det lykkedes for os!! :hurra

 

Jeg er kun 5+0 og med os der er i fertilitetsbehandling er det ret så nemt og regne ud hvad vi er :) - hvis vores cyklusser altså er normale, ellers skal der trækkes lidt fra og lægges til ..

Overvejer også stærkt en tidlig scanning, for der er dælme lang tid til den 2/1 - men samtidig er jeg også så skide bange for at opdage der er noget galt ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 7/12/2017 at 9:24 AM, Pink Apple said:

Yaaaaaas!!! Så skal du da liiiige have ændret din status her på Babyklar :kuller

Kæmpe tillykke!

Kan se du er startet samtidig med os med at være i kontakt med sundhedsvæsenet, så det var da også bare på tide det lykkedes for os!! :hurra

 

Jeg er kun 5+0 og med os der er i fertilitetsbehandling er det ret så nemt og regne ud hvad vi er :) - hvis vores cyklusser altså er normale, ellers skal der trækkes lidt fra og lægges til ..

Overvejer også stærkt en tidlig scanning, for der er dælme lang tid til den 2/1 - men samtidig er jeg også så skide bange for at opdage der er noget galt ...

 

Hvor langt vil du være når du skal scannes så? :) Jeg har allerede haft min første tidlige scanning på klinikken - der var et skønt lille hjerte der blinkede! Jeg skal dog scannes igen den 27/12 hvor jeg afsluttes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke :hurra

Jeg var 6+4 da jeg blev scannet og det var liiiiige i går :kuller

Så hjerteblink og hørte hjerteslag med ca. 115 slag i minuttet så det var fantastisk ... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag blev jeg afsluttet på fertilitetsklinikken. Det var altså ret vildt! Tænk, nu går der rigtig lang tid før jeg skal derud igen.

 

Vi så den lille vingummibamse med arme og ben og selvfølgelig det lille hjerte. Min termin hedder 6/8-‘18 :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer begge to, hvor er det dejligt!! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig Pink Apple?? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stadig helt paf over at det endelig er lykkedes og at jeg skal være mor til august  :kuller

 

Har haft en forholdsvis nem graviditet, men nu begynder der at komme lidt ondt i ryggen, besværligheder med at vende sig om natten og komme ud af sengen ... men jeg tager gerne det hele med, for den lille mand er det hele værd ...  :kissTror han bliver fodboldspiller, for han sparker helt tosset :animated-kung-fu-panda-emoticon-3:

 

Hvad med hos dig? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige som dig er jeg stadig ret overvældet af graviditeten :D Det begynder sådan for alvor at gå op for mig, at der snart kommer endnu en beboer i lejligheden her hjemme... Det er ret vildt! 

 

Jeg synes faktisk også, at jeg er blevet ret forskånet for alle de der graviditetsgener... Jeg har døjet en del med ondt i lænden, men det er en direkte konsekvens af mit arbejde som vuggestuepædagog, så det stopper når jeg får hvilet og slappet af. Jeg går heldigvis fra allerede om en uge! Dét glæder jeg mig godt nok til!! :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER