ildtiger

Lang menstruation normalt eller ? Det var så en SA :-(

9 indlæg i dette emne

Hej.

 

Hvor længe er det længste jeres menstruation har varet ? 

 

Jeg er nu på dag 9 :chin:

De sidste 3 cyklus efter min spiral røg ud, har været på Max 5 dage som er normalt for mig.

Jeg kunne ikke komme igennem til min egen læge her til morgen, så ingen hjælp der :-/

Sidste gang jeg blødte så længe var i 2012 da jeg havde min første Spontane Abort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder også længe. Jeg har ikke erfaring med spiralstop, men da jeg stoppede med p-piller var min cyklus meget lang og mestrationerne af varierende længde og styrke. Min cyklus nåede ikke at stabilisere sig, før jeg blev gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en mens som var ca. 9 dage. Den var bare lang i modsat de ande som var en 5-6 dage ca. 

Det behøver ikke betyde noget farligt :-)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange er kroppen bare mærkelig. Det behøver ikke at betyde noget som helst andet end at kroppen er natur og derfor ikke 100% forudsigelig hele tiden.

 

Min gennemsnitsblødningslængde har i et par år ligget på ca. 6 dage. Men jeg har også, indenfor det sidste år, prøvet 8 dage. Og 3...! Der fattede jeg godtnok bjælde af min krop. Men jeg fejler ingenting. Det kan godt bare variere lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar alle sammen de sidste 14 dage har været lidt af en rutsjetur om lørdagen røg jeg ind på sygehuset pga tiltagende smerter i den ene side, jeg har været gravid uden for livmoderen før, så det mistænkte de straks især fordi jeg tissede på en pind og den var positiv.

Så til scanning med mig og brugte 4 timer derinde, fik taget en blodprøve til sidst og en igen om mandagen og den viste så at mit HCG var på 25 lørdag og 3.5 mandag, så jeg har altså aborteret.

I mandags var jeg inde og få taget sidste blodprøve og den viste 0, så sygeplejersken sagde at jeg nok kunne forvente menstruation ca 4 uger efter den lå på 0 som hun mente nok allerede have været tirsdag eller onsdag, efter de 3.5 HCG om mandagen.

Så jeg er gået i krig med ÆL teste igen og håber den snart viser positiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked af at høre om din abort... Har du fået din menstruation så? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 28/12/2017 at 5:22 PM, Brunetten said:

Jeg er ked af at høre om din abort... Har du fået din menstruation så? 

Nej min menstruation er ikke kommet i dag endnu som forventet, så venter lige et par dage også må jeg teste for graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

On 8/1/2018 at 4:33 PM, Brunetten said:

Har du testet? :dance:

ja og den var postiv og fik også endnu en abort har skrevet under en anden tråd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER