Morpige

Viden om GUL?

10 indlæg i dette emne

Hej piger,

Jeg har trods mine mange graviditeter ikke prøvet at have GUL (Graviditet udenfor livmoderen)

Men lige pt. er jeg gået omkring en uge over tiden. Jeg er ikke i tvivl om at jeg har alle symptomer på graviditet, men stregerne er stadig grålige og kan ikke ses med kamera.

Jeg har dog ekstremt ondt i højre æggestok ned af mod livmoderen. Nogle gange gør det ikke ondt og andre gange gør det ondt, så jeg er lige ved at græde.

Men jeg ville jo ikke kunne dokumentere at jeg var gravid overfor en læge.

Skal jeg bare afvente og se om det går i sig selv? hvad ville I gøre? Personligt har jeg fået en ny mandlig læge og har ikke lyst til at han skal vurdere mig fysisk dernede.

Nogen der har prøvet GUL. Gør det ondt hele tiden? I så fald kan det jo være at det er en cyste istedet. Det har jeg også prøvet før. Og det mindede om det jeg oplever nu. Altså indtil den sprang. Men dengang kunne jeg dokumentere graviditeten og så kunne jeg komme på akut gynækologisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey søde,

Jeg kan huske lægen sagde til mig, at hvis det var en GUL, så ville hcg stige meget mere og hurtigere, end hvis det var en normal graviditet. Det var derfor han troede jeg havde en gul til at starte med, og jeg havde en en meget tydelig test allerede 3+3.

Håber du snart for afklaring, og jeg er ked af du har så mange smerter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey søde,

Jeg kan huske lægen sagde til mig, at hvis det var en GUL, så ville hcg stige meget mere og hurtigere, end hvis det var en normal graviditet. Det var derfor han troede jeg havde en gul til at starte med, og jeg havde en en meget tydelig test allerede 3+3.

Håber du snart for afklaring, og jeg er ked af du har så mange smerter :(

Tak søde :)

Det var opmuntrende for mig, for så er det nok ikke det. Men synes jeg har hørt at det også kunne være det når hcg ikke udviklede sig. Nå men det er nok bare en cyste der driller så, endnu engang. Og det kommer og går også , altså det gør ikke ondt hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg fik en naturlig afklaring. Det var nok bare smerter fordi jeg skulle bløde. Øv havde lige sådan håbet lidt igen igen. dumt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh- det er jeg ked af søde :kram2 :kram2

Men jeg er glad for du ikke havde en GUL :) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh- det er jeg ked af søde :kram2 :kram2

Men jeg er glad for du ikke havde en GUL :) :kram2

Tak ML - det er jeg også. Men jeg har nok en cyste der driller igen - det sker af og til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak ML - det er jeg også. Men jeg har nok en cyste der driller igen - det sker af og til

Det er træls. Jeg har dem også, og når de springer føles det næsten som om vandet er gået ;) Super upraktisk, når man står i det lokale supermarked <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er træls. Jeg har dem også, og når de springer føles det næsten som om vandet er gået ;) Super upraktisk, når man står i det lokale supermarked <_<

det var da ubehageligt. Det har jeg ikke prøvet. ved mig bliver vandet derinde og de kan se det ved en ultra

God bedring til den lille så lige at hun var syg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var da ubehageligt. Det har jeg ikke prøvet. ved mig bliver vandet derinde og de kan se det ved en ultra

God bedring til den lille så lige at hun var syg.

Ja, og nu er status væk igen ;) Tak, håber heller ikke skal afsted til vagtlægen- igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og nu er status væk igen ;) Tak, håber heller ikke skal afsted til vagtlægen- igen :(

mærkeligt med de statuser! Ja det håber jeg heller ikke. kom evt. en kold klud på panden så temp sænker sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER