ildtiger

Bagersvend ( natarbejde ) og ønsker at blive gravid med nr 3

3 indlæg i dette emne

Hej alle i søde folk herinde 

Bliver simpelthen nød til at høre jer om i har hørt, eller ved om det kan påvirke ens chancer for at blive gravid hvis man som jeg, har natarbejde. ?????

 

Google er ikke min ven og min læge er ikke til meget hjælp 

 

Vi har kun prøvet siden September i år og vi har 2 dejlige piger, men ønsket om nr 3 er stort, da vi fik pigerne havde jeg ikke nattearbejde med alm. 7-15 job så kan jo ikke lade være med at spekulere på om det har noget at sige.

 

Jeg er også i mellemtiden blevet 3 år ældre siden vi gik i gang med nr. 2 så er nu 31 år og fertliteten daler jo efter de 30 siger de kloge ( manden er 32 år ) 

Byd endelog ind med erfaring eller historier

 

Knus 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørt nogle rygter om at det godt kan have en lille indvirkning da ens krop nogle gange bliver stresset af de skiftende arbejdstider. Men hvis i kun har prøvet siden september tænker jeg du skal se tiden an. Nogle gange er de bare lidt længere tid om at komme de unger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Little Miss said:

Jeg har hørt nogle rygter om at det godt kan have en lille indvirkning da ens krop nogle gange bliver stresset af de skiftende arbejdstider. Men hvis i kun har prøvet siden september tænker jeg du skal se tiden an. Nogle gange er de bare lidt længere tid om at komme de unger :-)

Ja rygter har jeg også hørt mangler mere konkrete erfaringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER