Preggo

Tøj til nyfødt. Heldragte, body's m.m. tips

5 indlæg i dette emne

Hejsa alle

 

Jeg er helt ny herinde og er gravid med mit første barn. Vi kender ikke køn endnu. Der er mange lister med hvad man skal have til start, men det er ikke til at finde ud af.

 

Vi er så småt ved at begyndte at kigge og købe lidt tøj til den lille, men er helt blank. Håber at nogen af jer erfarende mødre eller endda fædre herinde kan give lidt tips.

 

Vi fik først at vide at vi skulle købe i flere størrelser, og har fundet er bar body'er i størrelserne 0-3 mdr, 4-6 mdr, og sådan, men det er jo nok for stort, specielt når vi skal bruge til en nyfødt. Vi kigger både på brugt og nyt tøj. Vi leder også efter body's, bukser/leggings og meget andet godt tøj til ok priser.

 

Vi har kigget på heldragter i kids-world, der er et billede af 6 forskelige, så vi overvejet at købe 6 og være heldige at få en af hver. Hvad tænker I forhold til størrelse? Skal vi købe 3 i 50 og 3 i 60?

 

 

 

Alle tips eller andre sider med heldragte vil blive modtaget med kyshånd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi var rigtig glade for dem med fødder til nat, men også dem uden fødder om dagen, da de små gerne vil trække benene op under sig... men kan anbefale pippi som i har set på og så name it ....
der er næsten altid tilbud på tøj til de små på : 

just 4 kids
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, betina88 said:

vi var rigtig glade for dem med fødder til nat, men også dem uden fødder om dagen, da de små gerne vil trække benene op under sig... men kan anbefale pippi som i har set på og så name it ....
der er næsten altid tilbud på tøj til de små på : 

just 4 kids
 

Tak for svaret, det vil vi kigge på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en jungle, men ved i om I selv var små eller store babyer? Det kan være et pejlemærke. Min datter sprang str. 50 over og det er vist meget normalt, så jeg ville nok vente med at købe str. 50 til jeg havde født og fandt ud af om det var et reelt behov

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået vores 2. søn og vi brugte kun str. 50 den første uge (han var 55 cm ved fødslen). Vi bruger primært body og bukser og kun sparsomt med heldragter. Jeg kan Ikke lide de dragter (og bukser) der har fødder. Men det er jo en smagssag.

 

Hvis du vasker tit er det fint med 3 bodyer. Man vasker tiere end man lige regner med for så kommer der gylp på eller de tisser igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER