Mimi85

Hej :)

11 indlæg i dette emne

Halløj derude :)

 

I weekenden dukkede der lidt overraskende to streger op på testen, så det lader til at vores baby nr 2 kommer til juli :kuller

 

Er der andre med termin i juli 2018?

 

:hurra

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Jep jeg venter vores første, omkring den 3 juli..

Har stadig lidt svært ved at tro på det, så skal til tidlig scanning den 22, så håber virkelig på at se et lille blink. :kuller

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

 

Ja, jeg venter også mit første barn omkring den 2. juli efter hvad jeg har regnet mig frem til. Jeg skal til første scanning den 30. november og håber at alt er som det skal være :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 7. november 2017 at 10:06 PM, KRMB09 said:

Hej!

Jep jeg venter vores første, omkring den 3 juli..

Har stadig lidt svært ved at tro på det, så skal til tidlig scanning den 22, så håber virkelig på at se et lille blink. :kuller

 

 

On 8. november 2017 at 10:33 AM, GOB said:

Hej :)

 

Ja, jeg venter også mit første barn omkring den 2. juli efter hvad jeg har regnet mig frem til. Jeg skal til første scanning den 30. november og håber at alt er som det skal være :wub

 

Spændende :)

 

Glæder mig til at følge jer...

 

Vi forstår det heller ikke helt endnu, så vi tager også en tidlig scanning her den 23/11 :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter min første omkring 30/7 :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige kommet i tanke om at man jo faktisk må skrive herinde :D Jeg har termin 5/7. Og det føles ekstremt underligt at skrive det. 

 

Det er vores første barn og den er kommet til som resultat af ICSI og de søde mennesker på Skive fertilitetsklinik. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 28. november 2017 at 9:54 AM, bestemtdame said:

Jeg venter min første omkring 30/7 :-) 

 

On 28. november 2017 at 10:52 AM, KatGSH said:

Jeg er lige kommet i tanke om at man jo faktisk må skrive herinde :D Jeg har termin 5/7. Og det føles ekstremt underligt at skrive det. 

 

Det er vores første barn og den er kommet til som resultat af ICSI og de søde mennesker på Skive fertilitetsklinik. 

 

Stort tillykke til jer :hurra

Dejligt med flere herinde i terminsgruppen :julsang 

- okay den sidste smiley havde ikke så meget med baby at gøre, men jeg er helt vildt i julestemning :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julestemning er altid fantastisk! :julslik

Jeg har lige faket en hovedpine, for at slippe tidlig fra en julefrokost. Glæder mig virkelig til at kunne fortælle det til alle.

 

Har fået en tid til NF scanning den 27 dec - et par timer før vi skal til julefrokost hos mine forældre... 

 

 

 

Nogle af jer som har fortalt, jeres lille hemmelighed?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fortalt alle det for længe siden da vi var i ICSI-behandling. Vores familie og venner har heppet på os i løbet af behandlingen og derfor var vi lidt nødt til at melde ud ret hurtigt efter vi fik de to streger. Det fungerede egentlig ret godt for os og jeg kan nærmest ikke forestille mig at skulle have holdt det hemmeligt ;) Dog ingen opslag på facebook (endnu) ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej terminsgruppe

Jeg er ny herinde, og har ikke meget erfaring med online mødre-terminsgrupper.

Jeg har også termin i juli, og kan se nogen af jer nævn, at I skal til tidlig scanning. 

Må jeg spørge, hvordan har I kunne få sådan en i hus, altså tidlig scanning? <3 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 12. december 2017 at 11:00 AM, Eli8 said:

Hej terminsgruppe

Jeg er ny herinde, og har ikke meget erfaring med online mødre-terminsgrupper.

Jeg har også termin i juli, og kan se nogen af jer nævn, at I skal til tidlig scanning. 

Må jeg spørge, hvordan har I kunne få sådan en i hus, altså tidlig scanning? <3 

Velkommen til og tillykke :)

 

Vi betalte selv for en tidlig scanning, vi var hos LilleLiv i Kbh og gav vist ca 400,- ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER