greenie

Stop af minipiller

10 indlæg i dette emne

Hej alle 

 

Jeg er splitny herinde, men jeg har kigget med fra sidelinjen i noget tid nu. Min kæreste og jeg er så småt igang med PB. Jeg vil gerne smide minipillerne nogle måneder før, vi for alvor går igang med PB. I mit hoved har jeg hele tiden tænkt, det ville tage tre måneder, men ingen ved jo om det tager 4 måneder eller 1 uge før min cyklus er normal (jeg har ikke haft menstruation under minipiller = 2 1/2 år). Så tænkte jeg, nå men jeg kan da også smide pillerne 1/11, men nu er jeg kommet frem til at jeg lige så godt kan gøre det i morgen (min kærestes forslag). Jeg er den første af mine veninder, der ønsker barn her nu, og egentligt tænker mine veninder slet ikke i de boldbaner endnu, så det kan godt være lidt svært at de ikke kan sætte sig ind i det. Heldigvis har jeg en mor (og kæresten), der er god at snakke med og der findes en masse dejlige forum på nettet for dette. :kuller

 

Hvor lang tid gik der med jer, før jeres cyklus var normal enten efter p-piller eller minipiller? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej 

 

Der gik 3 mdr inden jeg blev gravid første gange det endte desværre ikke godt.

 

Så gik der 4 mdr igen det endte heller ikke godt 

 

så gik der 5 mdr igen også var hun der, mim første baby

 

nr 2 baby der gik 1 cyklus hvor den sprang mit mens over så viste ikke hvor langt jeg var henne da jeg stod med 2 streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gravid efter 3 måneder, min cyklus blev ikke normal, men vi prøvede heller ikke aktivt, så det var ikke noget jeg tænkte meget over. 

Jeg var også en af de første blandt mine veninder, som fik børn. De andre virkede meget overraskede da jeg fortalte det. De har fået børn selv nu, under 1 år efter jeg fik min datter, så vi følges ad, selvom det ikke så sådan ud, da jeg blev gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, ildtiger said:

Hej 

 

Der gik 3 mdr inden jeg blev gravid første gange det endte desværre ikke godt.

 

Så gik der 4 mdr igen det endte heller ikke godt 

 

så gik der 5 mdr igen også var hun der, mim første baby

 

nr 2 baby der gik 1 cyklus hvor den sprang mit mens over så viste ikke hvor langt jeg var henne da jeg stod med 2 streger

 

Åha, det er jeg virkelig ked af at høre - det må på ingen måde have været sjovt og bare hårdt :( Men dejligt, at du nu sidder med to dejlige babyer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, FruSekshøj said:

Jeg blev gravid efter 3 måneder, min cyklus blev ikke normal, men vi prøvede heller ikke aktivt, så det var ikke noget jeg tænkte meget over. 

Jeg var også en af de første blandt mine veninder, som fik børn. De andre virkede meget overraskede da jeg fortalte det. De har fået børn selv nu, under 1 år efter jeg fik min datter, så vi følges ad, selvom det ikke så sådan ud, da jeg blev gravid :)

Jeg har netop smidt pillerne her til morgen - så kan min krop forhåbentlig lige få en normal cyklus inden vi for alvor går igang. 

 

Ja, jeg sagde det til min ene veninde og hun var sådan "en baby er noget man virkelig skal tænke over og er en stor beslutning", kunne ikke lade være med at tænke "ja, det har vi sørme også gjort". Ville ønske hun bare blev glad på vores vegne - men det er selvfølgelig også svært, når man måske ikke rigtig kan sætte sig ind i det. :)

 

Hvor gammel var du, da du blev gravid? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun blev nok overrasket fordi det ligger hende lidt fjernt lige nu, men det ændrer sig nok. 

For selvfølgelig har de fleste nok tænkt sig grundigt om, før de aktivt vælger PB, men det finder din veninde nok ud af engang ^_^;)

Jeg var 27, så nok en meget normal alder for første gang. I min mands vennekredsen havde næsten alle børn, de er ældre end mig, så de havde det mere sådan at selvfølgelig var det tid til at vi skulle have børn. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, FruSekshøj said:

Hun blev nok overrasket fordi det ligger hende lidt fjernt lige nu, men det ændrer sig nok. 

For selvfølgelig har de fleste nok tænkt sig grundigt om, før de aktivt vælger PB, men det finder din veninde nok ud af engang ^_^;)

Jeg var 27, så nok en meget normal alder for første gang. I min mands vennekredsen havde næsten alle børn, de er ældre end mig, så de havde det mere sådan at selvfølgelig var det tid til at vi skulle have børn. 

Ja, jeg tror du har ret! Jeg når enten at være 23 eller 24 (alt afhængig af hvornår jeg føder/bliver gravid), så det er jo også en alder hvor der ligesom er to grupper; dem der er klar til børn og dem der ikke er. Og det er jo heldigvis en fair sag :D 

 

Fantastisk! Så var det lidt nemmere. Min kærestes venner er også ældre end mig, hvor nogle af dem har børn, så det kommer til at gå så fint. Det er heldigvis meget nemt, når det bare er det min kæreste og jeg brænder for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nok stadig lidt tidligt for nogen, men ikke for jer, så I skal da bare gå i gang. Jeg tror kun det er nemmere, hvis man er lidt yngre (hvis man er klar selvfølgelig). Og når først baby er der, så er der alligevel ikke nogen, som kan forestille sig det anderledes. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 hours ago, FruSekshøj said:

Ja det er nok stadig lidt tidligt for nogen, men ikke for jer, så I skal da bare gå i gang. Jeg tror kun det er nemmere, hvis man er lidt yngre (hvis man er klar selvfølgelig). Og når først baby er der, så er der alligevel ikke nogen, som kan forestille sig det anderledes. :)

 

Det er nemlig det. Jeg glæder mig så meget. Til det hele. Til hvert et lille step og vi er bare SÅ klar, hvilket er det vigtigste! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 26/10/2017 at 8:17 AM, greenie said:

 

Åha, det er jeg virkelig ked af at høre - det må på ingen måde have været sjovt og bare hårdt :( Men dejligt, at du nu sidder med to dejlige babyer. 

Det var røv hårdt nu er den store 4 år og den mindste 2.5 år vi er i gang med at prøve at lave baby 3 det går så heller ikke super godt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER