MorHanne

Melder sig på banen i april

5 indlæg i dette emne

Hej tøser. 

 

Jeg melder mig på banen i april. 

Jeg har termin 3. Maj. Men ved jeg skal have KS og det bliver jo nok i april. 

 

Jeg har været til NF og set den smukkeste aktive baby. 

 

Glæder mig til at lære jer at kende. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Hanne :)

Jeg havde egentlig lidt skudt en hvid pil efter terminsgruppen... men så så tilfældigt at du har startet en tråd op :D

 

Jeg har termin 12 april, og regner med at føde alm, det gik nemlig fint sidst!

Vi overvejer hjemmefødsel, men er ikke helt afklarede omkring det endnu...

Vi har set vores lækre guldklump både til NF og MD, så nu ser vi h*n ikke mere før til april engang!

Vi skal ikke kende kønnet, men min mand tror måske han så en tissemand til MD, hvor jeg bestemt ikke synes jeg så noget :dance: så vi lever i uvished og med ren mavefornemmelse :cool:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte bare at det kunne være hyggeligt med en tråd. Men har godt set at der ikke sker så meget i dem... Hvilket egentligt undrer mig for sidste jeg var gravid havde vi en fed tråd. Jeg snakker stadig med dem med Facebook. 

 

Hvor er det hyggeligt at du har lyst til at være med:kuller

 

En hjemmefødsel lyder sejt. Jeg ville ikke turde men tager virkelig hatten af for dem der gør det. 

 

Jeg skal til MD 14/12 og jeg glæder mig som et lille barn. Vi vil gerne vide hvad vi får:loveshower

 

Jeg glæder mig til at lære dig bedre at kende. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også gerne på banen med termin den 4. April :) så er 22+4 i dag! 

Her har vi veloverstået NF og md og ved, at vi venter os en lillesøster :wub (vi har en søn på 2 år). 

Næste kig ind til vores lille pige bliver i uge 32 og derefter i uge 40, da jeg har graviditetsbetinget lavt stofskifte. 

 

Bliver hyggeligt at følge jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. 

Jeg håber vi får startet en hyggelig  gruppe op med vores skønne bebser på vej:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER