ildtiger

Gravid efter spiral udtag ? Negativ test :-( kan ikke finde ud af cyklus

22 indlæg i dette emne

Hej 

 

Vi er gået i gang med projekt baby Nr 3 og fik min mens den 23-09 efter min 3 års hormon spiral røg ud 

Hvor længe gik der ved jer der har fået det samme gjort før i var gravide igen ?

 

Knus 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik en falsk menstruation ca 3 dage efter den blev fjernet, og så den rigtige menstruation ca 14 dage efter, og så har jeg ikke haft det siden :bunny er 12+6 nu :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 hours ago, SuperKlar said:

Jeg fik en falsk menstruation ca 3 dage efter den blev fjernet, og så den rigtige menstruation ca 14 dage efter, og så har jeg ikke haft det siden :bunny er 12+6 nu :wub

Skønt tillykke med det. :-)

Fik også ca 5 dage efter hvor jeg blødte i 2 dage også var det slut. 

Håber det går ligeså hurtig for os, vi har hvertfald godt gang i lagengymnastikken ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 10/5/2017 at 9:10 PM, ildtiger said:

Skønt tillykke med det. :-)

Fik også ca 5 dage efter hvor jeg blødte i 2 dage også var det slut. 

Håber det går ligeså hurtig for os, vi har hvertfald godt gang i lagengymnastikken ;-)

Tak, ja det gik godt nok hurtigt! Jeg havde regnet med at der nok ville gå et halvt år, da jeg har ret uregelmæssig cyklus... og vi have ikke mange lodder i puljen da det skete, fordi vi var midt i flytning til hus og generelt set ret presset :chin:

Så mon ikke det også snart lykkes for jer? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, SuperKlar said:

Tak, ja det gik godt nok hurtigt! Jeg havde regnet med at der nok ville gå et halvt år, da jeg har ret uregelmæssig cyklus... og vi have ikke mange lodder i puljen da det skete, fordi vi var midt i flytning til hus og generelt set ret presset :chin:

Så mon ikke det også snart lykkes for jer? ;)

Jo håber det lykkedes i denne cyklus, ved bare ikke hvornår jeg har ægløsning, men de kloge siger jo sex hver 2 dag så er man godt dækket ind og det bliver det til, min krop har heldigvis fundet sig selv igen ret hurtig med sexlysten efter spiral udtag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, ildtiger said:

Jo håber det lykkedes i denne cyklus, ved bare ikke hvornår jeg har ægløsning, men de kloge siger jo sex hver 2 dag så er man godt dækket ind og det bliver det til, min krop har heldigvis fundet sig selv igen ret hurtig med sexlysten efter spiral udtag.

Havde du ændret sexlyst med spiralen? Med p-piller og når jeg er gravid, så er sexlyst =0 men synes det var okay med spiralen, kun lidt mindre end uden prævention, og der er der jo nok også lidt andet der spiller ind :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28 minutes ago, SuperKlar said:

Havde du ændret sexlyst med spiralen? Med p-piller og når jeg er gravid, så er sexlyst =0 men synes det var okay med spiralen, kun lidt mindre end uden prævention, og der er der jo nok også lidt andet der spiller ind :whistling

Ja ingen sex lyst. Det samme på p-piller og mini-piller. Hormoner og mig er ikke nogen god kombination :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv æv negativ test her til morgen på dag 28 i min cyklus.

 

Ingen tegn på mens.

Eller graviditet. (Har så heller aldrig haft det før uge 6/7+)

Ved ikke om jeg har haft ægløsning eller om den ikke er kommet endnu.

 

Min cyklus inden Lily fra 2013 var på 35 dage. Nåede aldrig at finde ud af cyklus inden jeg blev gravid med Lærke.

 

Sidste cyklus var på 39 dage :-/

 

Må vel bare teste igen på fredag :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, ildtiger said:

Æv æv negativ test her til morgen på dag 28 i min cyklus.

 

Ingen tegn på mens.

Eller graviditet. (Har så heller aldrig haft det før uge 6/7+)

Ved ikke om jeg har haft ægløsning eller om den ikke er kommet endnu.

 

Min cyklus inden Lily fra 2013 var på 35 dage. Nåede aldrig at finde ud af cyklus inden jeg blev gravid med Lærke.

 

Sidste cyklus var på 39 dage :-/

 

Må vel bare teste igen på fredag :-/

Årh, hvor jeg krydser fingre for dig ;-)Tålmodigheden er så lille, når beslutningen er taget og ønsket er stort <3

Jeg er helt ny i dette forum. Jeg smed p-pillerne i april, men intet har været skemalagt - vi har taget det stille og roligt. Jeg havde sidste mens første dag den 27/9, så vi følges lidt ad:-)Og jeg ligger pt med en irriterende kvalme :-/har været sløj de sidste par dage, så hvis det bare skal udvikle sig til sygdom, så må det godt bare komme igang så jeg kan få det overstået... meeeeen det ville jo være skønt hvis det var tegn på to streger på testen i næste uge ;-)

Ps. Min kæreste fik nok af ventetiden og købte æl-test, så ved præcis hvornår den fandt sted... håber håber håber for os begge ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, Katrunte123 said:

Årh, hvor jeg krydser fingre for dig ;-)Tålmodigheden er så lille, når beslutningen er taget og ønsket er stort <3

Jeg er helt ny i dette forum. Jeg smed p-pillerne i april, men intet har været skemalagt - vi har taget det stille og roligt. Jeg havde sidste mens første dag den 27/9, så vi følges lidt ad:-)Og jeg ligger pt med en irriterende kvalme :-/har været sløj de sidste par dage, så hvis det bare skal udvikle sig til sygdom, så må det godt bare komme igang så jeg kan få det overstået... meeeeen det ville jo være skønt hvis det var tegn på to streger på testen i næste uge ;-)

Ps. Min kæreste fik nok af ventetiden og købte æl-test, så ved præcis hvornår den fandt sted... håber håber håber for os begge ;-)

Ja der er ikke mange dage mellem det :)

Hæ hæ fedt med en kæreste der tager initiativ, skønt du ved hvornår det har været, håber da også for dig at der er 2 streger på en pind i næste uge.

 

Men ja, fuck hvor jeg hader ventetiden :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

27 minutes ago, Katrunte123 said:

Fik du testet fredag?

Ja den var negativ :-( ingen mens endnu :-) en masse murren i underlivet :-/ ved ikke om jeg skal teste i morgen for hvis min cyklus er på 35 dage er jeg kun 3+3 i morgen har testet positiv før på det tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes da klart at du skal teste igen imorgen eller tirsdag:-) selvom du tidligere har kunne teste positivt så tidligt, er det jo ikke sikkert du ville kunne gøre det denne gang... vi fortsætter med at håbe :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31 minutes ago, Katrunte123 said:

Jeg synes da klart at du skal teste igen imorgen eller tirsdag:-) selvom du tidligere har kunne teste positivt så tidligt, er det jo ikke sikkert du ville kunne gøre det denne gang... vi fortsætter med at håbe :-)

Ja tester også i morgen hvis ikke mens kommer i nat var lige på toilet og der var lidt lyserødt på papiret, men det kan ligeså godt være fordi jeg har anstrengt mig i dag som det kan være begyndelse på mens 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV ØV så kom mens endnu en gang denne gang efter 31 dage 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 hours ago, ildtiger said:

ØV ØV så kom mens endnu en gang denne gang efter 31 dage 

Øøøøøøøv :-( sender en trøstekrammer og håber alt hvad jeg kan at næste gang er lykkens gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

42 minutes ago, Katrunte123 said:

Øøøøøøøv :-( sender en trøstekrammer og håber alt hvad jeg kan at næste gang er lykkens gang.

Tak nu er der indkøbt ÆL teste så skal jeg f.... vide hvornår den kommer. 

Håber du har bedre held en mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, ildtiger said:

Tak nu er der indkøbt ÆL teste så skal jeg f.... vide hvornår den kommer. 

Håber du har bedre held en mig

Fornuftigt:-) det gjorde jeg og jeg har haft 2 streger på alle de millioner af tests jeg har taget de sidste par dage :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, Katrunte123 said:

Fornuftigt:-) det gjorde jeg og jeg har haft 2 streger på alle de millioner af tests jeg har taget de sidste par dage :-D

På gravid teste ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 hours ago, ildtiger said:

På gravid teste ? 

Ja - helt vildt heldige mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, Katrunte123 said:

Ja - helt vildt heldige mig :-)

Dejligt håber den bliver hvor den skal. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, ildtiger said:

Dejligt håber den bliver hvor den skal. 

Håber jeg også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER