Noor

Ægløsningsslim eller hvad er det?

6 indlæg i dette emne

Hej alle skønne damer. 

 

Jeg har lige været på wc og der opdagede jeg noget som ligner ægløsningsslim på en prik, hvilket jo er perfekt! bare ikke på cyklusdag 42?? Udover det har jeg jo haft ægløsningsslim en gang tidligere i min cyklus? Kan nogen hjælpe? Har i haft ægløsningsslim på det tidspunkt i jeres cyklus? I så fald, hvad betød det? 

 

Min cyklus er normalt ca. 39 dage lang. 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede at have æl-slim på sjove tidspunkter... indtil det gik op for mig at det passede med sex dagen før... men det var fuldstændig som æl-slim skal være!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det giver god mening.. 

men det forklare dog stadig ikke hvorfor min mens stadig ikke er kommet.. cyklusdag 45.. men to negative test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi var i gang med storebror oplevede jeg at gå 9 dage over tid og kun have negative tests til mens kom, cyklussen før der var gevinst! 

Og både sidste gang og denne gang kunne jeg først teste positivt omkring 5+3 (regnet med æl = 2+0), altså mere end en uge over tid! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, tak for dit indput! Jeg må bare holde øje med hvornår min mens den dukker op. 

Jeg synes bare det føles som at der er noget i min livmoder.. og jeg vil ikke mene at jeg har kørt min krop op til noget... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER