frøkenlækkerrøv

er der noget at spare?

17 indlæg i dette emne

ja her skal der spares hvor der kan lige for tiden....

tænker lidt.. er der noget at spare ved at handle i aldi frem for fakta/rema?

har de alle de "normale" produkter som fakta udbyder eller skal jeg køre flere steder hen? her tænker jeg også på oksekød, kylling. fersk som frost og hvordan er deres produkt udvalg?

hilfe :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uden at vide det helt, vil jeg tro at Rema eller Aldi er billigst. Synes ikke Fakta er så billige igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidl er billigst....

Vores Aldi-butikker har ingenting... Forleden dag prøvede vi at handle i Aldi og de havde slet ikke noget. Da jeg stod med indkøbssedlen og så vi kun havde fundet 5-6 ting vi sku ha, så gik jeg til kassen og betalte og tog i Lidl, hvor jeg fandt resten...

Så her i huset synes vi at Aldi er kedeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også anbefale Lidl frem for Aldi mht. priser og udbud...

Men jeg tror også, at der er noget at spare ved at gå i Aldi frem for Fakta. Det er vel et par kroner på mælk, brød, ost, pålæg, osv... Det løber op :) Et eksempel, som måske ikke lige er en ting, som alle køber, men som jeg synes var ret vildt er mangofrugter (jeg ELSKER mango)... Sidst jeg var i Fakta kostede de 12 kr. stykket. Sidst jeg var i Aldi kostede de 5 kr. stykket - og var helt fantastiske!

Generelt synes jeg godt, at man kan finde frugt og grønt en del billigere i Aldi - man skal bare kigge grundigt efter, for de har også tit meget kedeligt og grimt frugt og grønt i aldi, og de er ikke så gode til at få det til at se flot og appetitligt ud som fakta (eller føtex og bilka) er. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes der er ret stor forkel på forretningerne i de forskelige kæder.

Jeg bor f.eks lige overfor en ret god Aldi - tror aldrig jeg har været i en god Aldi før.

Jeg handler dog oftes o Rema, syntes de har super gode varer og ofte tilbud på det som plejer at stå på min indkøbsseddel.

De har oftes også en rigtig god grøntafdeling :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber som regel halvdelen af mit ugeindkøb i Aldi. Den anden halvdel i Fakta. Aldi er billigst. De har meget godt pålæg, konserves er super og så er deres skæreost RIGTIG god.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en god Aldi, så der handler jeg det meste, men synes Rema1000 er lige så god, sidste år blev Rema kåret som den billigeste discount butik på en masse helt alm dagligvarer....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke Fakta er billig. Vi handler normalt i Netto, og det er noget billigere end Fakta på langt de fleste ting.

Vi har desværre ingen Rema i byen, og Aldi kommer vi ikke forbi på vejen hjem, så det bliver den lokale Netto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har ikke lige nogen lidl i nærheden så det er enten aldi fakta eller rema... hvis jeg skulle vælge "udsendes mæssigt" ville jeg klart vælge rema frem for aldi... og hvis det er lige så billigt som aldi.. eller ihvertfald billigere end fakta ville det være super!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I brande er der en fantastisk Aldi.. De har alt synes jeg :) Der handler jeg meget.... Jeg køber dog kød i kvickly eller Løvbjerg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvordan prisforskellen er, men jeg hader virkelig at handle i Aldi eller Lidl. Så hvis jeg en gang om året eller lignende endelig gør det er det altså ikke med min gode vilje.

Jeg synes det er SÅ irriterende at jeg ikke kan finde nogle af de varer jeg plejer at bruge uden at skulle søge i hele butikken. Det er bare som om at de to butikker ikke opsætter deres varer efter samme logik som mig (og netto, og fakta og rema hvor jeg sagtens kan finde mine ting)

Desuden så synes jeg det er irriterende med det lange kassebånd der giver mig stress, når jeg ikke kan følge med til at pakke mine varer ned. Jeg handler kun én gang om ugen, så der er temmelig mange varer.

Tilgengæld ELSKER jeg min Netto som bare er super god :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

netto synes jeg også er super men har desværre ikke nogen i nærheden.... men kan jeg konkluderer at rema er billigere end fakta? for så prøver vi nemlig det;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi handler ofte i Lidl, men det er også fordi den Aldi vi har i byen ikke er ret god..

Men vores foretrukne sted er Netto og Fakta..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bor vi lige overfor en fakta, så kommer der jævnligt, men hvis vi skal handle meget ind vælger vi altid Lidl eller Rema, da de er billigere, fakta er slet ikke så billig mere som de har været ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor meget tæt på en Netto, Rema og Kiwi, men vi handler stort set altid i Rema :) Der syntes vi tingene er bedst og billigst ;) Men nu er vores Netto heller ikke særlig god og det er ikke altid nemt at finde tingene <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

netto synes jeg også er super men har desværre ikke nogen i nærheden.... men kan jeg konkluderer at rema er billigere end fakta? for så prøver vi nemlig det;0)

Rema er billigere end fakta.

Jeg handler altid kun i rema, medmindre de, en sjælden gang, ikke har det jeg mangler. Men det er yderst sjældent, og jeg handler størstedelen af indkøbene i Rema, og går så i brugsen efter det jeg mangler. (De ligger lige ved siden af hinanden).

Har arbejdet i en aldi, og tror ikke jeg har fundet noget positivt endnu...Selv kundeservicen sutter (ihvertfald den her i området). Handler helst heller ikke i fakta, synes den virker så rodet og uoverskuelig..Og så er den heller ikke specielt billig, kun deres Whiskas temptations, som jeg indimellem køber til misserne. I Rema koster den 16.95. I fakta 10kr. Så der er en væsentlig forskel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har både netto, fakta, kiwi, kvickly, føtex og aldi her hvor vi bor, og vi ender altid med føtex. Hvis man går efter budget som er deres eget mærke så er det faktisk også meget billigt. vi kan handle til en uge hvor der er til aftensmad hver dag, madpakke, morgenmad og lidt hygge og vi er kun kommet af med 400 kr.

Plus føtex er det sted i byen hvor vi kan få alt hvad vi skal bruge og deres frugt og grønt er altid flot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER