Liv

Menstruation efter p-piller

4 indlæg i dette emne

Hej allesammen

 

Har fulgt lidt med herinde i et par måneder, da min kæreste og jeg er begyndt at snakke om muligheden for familieforøgelse. Jeg smed så p-pillerne i slutningen af juli. Jeg har bare stadig ikke set skyggen af en menstruation :( Hvor lang tid er der gået for jer andre? Jeg kan læse flere steder, at det er normalt med en uregelmæssig cyklus i lang tid efter p-pillestop. Men nu er der gået to måneder uden noget som helst, og jeg begynder at være nervøs for, om der er noget i vejen. Hvornår bør man kontakte sin læge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke ekspert men synes, du skal gå til lægen. For din sjælefreds skyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Jeg smed også mine piller i slutningen af juli. Fik først min mens i forgårs. Så der gik 3. mdr. Jeg ringede til lægen, og hun fortalte at det er helt normalt, at kroppen skal finde sig selv. Der kan godt gå op til et helt år! Jeg blev selv forundret over det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :) Der gik 60 dage, før den første menstruation kom. Og nu går jeg og venter på den næste. Havde den vildeste PMS op til den første menstruation - har slet ikke oplevet lignende, mens jeg var på p-piller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER