Klarparatstart

Gravid efter sa hvor langt er jeg henne?

4 indlæg i dette emne

Hej alle (: 
Nu skal i holde godt fast (; 

Sidst jeg havde menstruation var d. 30juni - d. 1 juli, derefter blev jeg gravid men havde en spontan abort hvor jeg blødte fra d. 6 august til d. 10 august.

Nu har jeg så taget 3 positive test igen og har ingen ide om hvor langt jeg er henne (; 
Når jeg taster min spontane abort blødning ind som sidst menstruation siger den jeg er 5+2.

Andre der har prøvet dette?????

Mange tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke! Jeg har aldrig prøvet det, men mon ikke lægen sender dig til en scanning, for at finde ud af hvor langt du er henne? Alternativt kan du jo tilkøbe en tidlig scanning. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Nej det har jeg ikke prøvet. Men min menstruation var uregelmæssig, så jeg vidste heller ikke præcis, hvor langt henne jeg var. Lægen regnede bare med sidste menstruation, og så blev jeg sat 12 dage tilbage ved NF, så var 4+2 og ikke 6+0 da jeg var til første besøg hos lægen. 

Hvis lægen ikke sender dig til scanning kan du jo købe en tidlig scanning - eller bare vente som jeg gjorde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal gå udfra du så er 5+2 - det er i hvert fald sådan jeg fik af vid runder studiet at vi skulle vejlede efter aborter. Derfor kan det jo godt ske at du kun er 4+0. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER