Posted September 9, 2017 Vil bare lige spørge hvad I synes, er den positiv eller er den defekt. :-) min mens periode er ret uregelmæssig men er ca. Et par dage forsinket Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2017 Den ser positiv ud i mine øjne. Prøv igen imorgen, to defekte teste får man ikke vel.. (just in case mener jeg. ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2017 Har også et par der ser lidt positive ud men synes de kommer mest klart efter 5 min. skal prøve igen I morgen Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2017 1 hour ago, Isinnguaq said: Har også et par der ser lidt positive ud men synes de kommer mest klart efter 5 min. skal prøve igen I morgen Det kan godt komme falsk positiv efter de 5.min.. Lykke til imorgen! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2017 Synes stadig det er alt for uklar Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2017 Jeg stoler mere på den nye test men synes, du skal prøve et andet mærke for en sikkerheds skyld. Vil dog sige at jeg umiddelbart synes, det virker lovende. Men prøv et andet mærke for en sikkerheds skyld. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2017 Jeg tror på den, men havde også prøvet et andet merke hvis jeg var dig. Kan anbefale testene fra billige-teste.dk De har jeg aldrig haft noget bøvl med. Om du bestiller idag, har du dem mest sandsynligt på døren imorgen tidlig. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2017 Tak for tip ! Købte en I går, som kom med posten 5.30 Og den set positiv ud Billedet vil bare ikke oploades Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2017 Det lyder bare fantastisk! Tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2017 Tak det er svært at tro på det, havde bare ikke regnet med det Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2017 4 hours ago, Isinnguaq said: Tak for tip ! Købte en I går, som kom med posten 5.30 Og den set positiv ud Billedet vil bare ikke oploades Om du har snapchat så er billederne du tager der små nok til at uploades her. (lagre billedet på tlf, og ikke sende på snap.. ) Tillykke med positiv test! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2017 Tak Har ikke snap (endnu) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2017 2 hours ago, Isinnguaq said: Tak Har ikke snap (endnu) Du kan også sette ned Mp på kameraet på tlf tror jeg. Share this post Link to post Share on other sites