Posted September 8, 2017 8 hours ago, Hugs&Kisses said: Vi har lige snakket med den for en halv time siden. Mit hcg tal lå på 375 så de er meget glade. Jeg skal til scanning i slutningen af måneden. Hvor er vi bare glade Nej hvor dejlig!! Jeg har visst ikke skrevet tillykke tidligere, så nu er det vist på tide! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2017 8 hours ago, Frk.Mini said: Nej hvor dejlig!! Jeg har visst ikke skrevet tillykke tidligere, så nu er det vist på tide! Tusind tak Vi tog lige en igen i dag, og nu er test stregen lige så tydelig som kontrol stregen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2017 12 hours ago, Hugs&Kisses said: Tusind tak Vi tog lige en igen i dag, og nu er test stregen lige så tydelig som kontrol stregen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2017 37 minutes ago, Frk.Mini said: Har allerede tid hos lægen til 8 ugers tjek om næsten 4 uger. Var til lægen med noget andet og hun ville se os snart igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2017 1 hour ago, Hugs&Kisses said: Har allerede tid hos lægen til 8 ugers tjek om næsten 4 uger. Var til lægen med noget andet og hun ville se os snart igen Dejlig!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2017 On 9/9/2017 at 9:09 PM, Frk.Mini said: Dejlig!! Nu er det som om det er gået lidt mere op for os over weekenden, så kan ikke lade være med at dele billedet af den skønne test. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2017 Fantastisk test!!! Så så flotte streger!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2017 Den er rigtig fin den test! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2017 Sikke en skøn test. Tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2017 4 hours ago, MorHanne said: Sikke en skøn test. Tillykke Tusind tak. Det er så dejligt at se de to streger Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2017 On 9/12/2017 at 10:10 PM, Hugs&Kisses said: Tusind tak. Det er så dejligt at se de to streger Hehe ja, man kan bare kigge på dem igen og igen, og bliver helt glad i låget hver gang, ikke Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2017 3 hours ago, SuperKlar said: Hehe ja, man kan bare kigge på dem igen og igen, og bliver helt glad i låget hver gang, ikke Ja det gør man. Kigger på billederne om og om igen. Har kvalme og følsomme brystvorter, men jeg tror først det går endnu mere op for os når vi skal scannes i Slutningen af måneden Share this post Link to post Share on other sites