Reini

Tydning af ægløsningstest?

8 indlæg i dette emne

Nu har jeg testet i et stykke tid og er det virkelig muligt at jeg misser den hver eneste gang ? Jeg synes ikke rigtig at teststregen bliver mere tydelig end kontrol stregen. Hvad siger i til disse ? Den der ikke er skrevet på er taget om aftenen d. 21. 

Det er så frusterende 

IMG_7312.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er der ikke helt endnu på nogen af dem. Men jeg tror, du får en positiv en indenfor et døgn. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige taget en test jer til aften - den nederste.. vil du sige at den er positiv? 

IMG_7316.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Reini said:

Jeg har lige taget en test jer til aften - den nederste.. vil du sige at den er positiv? 

IMG_7316.JPG

Du nærmer dig, men ikke helt. :)

Imorgen tidlig eller eftermiddag måske? 

Hvilken CD er du på? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dag 18, så synes den lader vente på sig nemlig ? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

45 minutes ago, Reini said:

Det er dag 18, så synes den lader vente på sig nemlig ? :chin:

Om du har cyklus på 28 dage så gør den det ja.. Det betyder måske, at du enten får en lang cyklus denne gang (kroppen kan godt skippe en ægløsning nogen gange..) Eller at du har startet at teste for sent? Du begynte på dag 11?

Svært at sige egentlig, skulle ønske jeg kunne hjælpe dig noget mere... :bd

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan godt ske at jeg måske testede for sent. Synes jeg har haft lidt niv fra igår aftes og idag med. Men har lige taget en test og den er stadig som de andre (lige ved at være positiv) :chin: 

burde stregen ikke blive mere og mere utydelig så? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, Reini said:

Ja det kan godt ske at jeg måske testede for sent. Synes jeg har haft lidt niv fra igår aftes og idag med. Men har lige taget en test og den er stadig som de andre (lige ved at være positiv) :chin: 

burde stregen ikke blive mere og mere utydelig så? 

Det trænger den ikke nej.. Så længe den er negativ er den negativ.. :P

Fortsæt at teste.. :) Enten kommer ægløsning, eller så kommer mens/positiv g-test.. :bd

 

Jeg er ude i den helt anden grøft, og har testet positiv i en uge.. Ægløsning var I weekenden (efter hvad jeg er blevet fortalt,  har man ægløsning 24/48t efter den FØRSTE  positive ægløsningstest), men syns det er mærkeligt at den ikke bliver negativ igen.. (den havde antydning til at være negativ igår, men er veldig usikker på det.. :blink idag var den så bragende positiv igen..

Jeg har pcos, så det er jo også en mulighed for at kroppen driller.. 

Det finder jeg ud af efterhånden tænker jeg.. :dance:

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER