annejohanne

Babynest eller ikke ?

11 indlæg i dette emne

Hej skønne mødre ! jeg er gravid med min første og det er jo en jungel at finde rundt i hvilke udstyr man skal anskaffe sig. Der er SÅ meget LÆKKERT at vælge imellem.

Jeg er dog blevet anbefalet af nogle af mine veninder som er mødre, at en babynest er super praktisk til den lille. Jeg har fundet en super lækker babynest som jeg godt kunne tænke mig at købe, men jeg er kommet i tvivl om det overhovedet er nødvendigt med en babynest.. Hvad mener i ??

 

Anne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænker man kan leve uden, men nogle synes den er lækker. Sådan er det jo med så meget babyudstyr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan selvfølgelig sagtens leve uden - det kan man jo uden så meget ;), men den kan være rar for baby at ligge i, fordi den ligger tæt om barnet og skaber tryghed. Den kan være rigtig god, hvis i tænker at baby skal sove i samme seng som jer. Vi har blandede erfaringer med vores; når vi kunne bruge den, fordi vores datter accepterede ikke at ligge ved brystet, var den rigtig god. Vi fik dog ikke brugt den så meget, fordi vores datter næsten kun lå ved mit bryst de første 4 måneder - hun gad ikke ligge selv i nest, selvom det var lige ved siden af mig. Så måske jeg ville vente og se, hvilken type baby I får :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik en i gave, men vi brugte den ikke så meget, da vi havde en sidebed, som hun lå i og nemt kunne flyttes frem og tilbage i :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte den rigtig meget! J sov i den, i sin træmmeseng, med siden nede, trukket helt op til min seng! Det gjorde at sengen ikke var kæmpe stor til ham, og han sover virkelig godt i den :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er rigtig fin.

Men vi lavede en selv af en dyne til min søn da han var lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kunne nærmest ikke leve uden. Om natten sover vores datter i en babynest i vores seng og så har vi en ekstra i vores stue (vi bor i to plan og har to for ikke at slæbe op og ned). Den er også super rar at have med når vi er hos venner og familie. Så hos os har det været meget nødvendigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke haft en, og jeg kan ikke gennemskue, hvornår jeg skulle få brug for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik en til nr 2, men hun nægtede at ligge ned, i hvert fald hvis det ikke var i mine arme. Det var virkelig spildt med den helt nye super lækre nest. Nu har jeg sat den til salg. Vi har brugt den maks 2 gange 10 min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alle sammen.

 

Ja mit første officielle indlæg bliver så om babynest. Jeg har tidligere været her inden under et andet navn da min søster også er her inde og jeg har tidligere skrevet om nogle personlige ting;) 

 

Jeg har selvfølgelig også kikket på babynest, men er der nogen der har erfaring med babynest fra Småfolk, de er jo noget billigere end de andre mærker, men er de lige så gode som Filibbaba mm? Fandt nogle billige småfolk babynest som jeg over vejede at købe en af, selv om der er noget tid til jeg skal bruge den. Det var her jeg fandt dem  https://theduck.dk/babynest

 

Kærlig hilsen 

Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke brugt det til mine 2 store børn og forventer ikke at komme til at savne den denne gang heller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER