MorHanne

Jeg er ved at være træt af symptomer

9 indlæg i dette emne

Hej tøser. 

Er jeg den eneste der er ved at være træt af symptomer på graviditet og så ikke være det? :gal

Igen denne måned har jeg symptomer. Ømme bryster. Jag og murren. Den anden dag havde jeg brunt udflåd. 

Til morgen havde jeg kvalme og jeg er MEGA oppustet. Så meget at jeg ikke kan holde ud at være i mine cowboybukser, men må hoppe i et par joggingbukser. 

Nu vil jeg godt snart have en positiv test. :huug

 

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er BESTEMT ikke den eneste!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Absolut ikke alene! :kram2

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 18/8/2017 at 6:00 PM, KatGSH said:

Du er BESTEMT ikke den eneste!!! :kram2

 

On 18/8/2017 at 8:20 PM, Frk.Mini said:

Absolut ikke alene! :kram2

 

 

Hvor er jeg glad for at jeg ikke er alene. :kram2

Jeg synes min krop er mega underlig. 

Jeg tror min ÆL kommer tidligt i forhold til cyklus. Jeg havde ÆL symptomer ret kort tid efter mens og da min app fortalte at nu var det ved at være tid tog jeg en ÆL test som sagde negativ...

Nå ja okay. Den dag appen sagde ÆLdagen var havde jeg så brunt udflåd. Siden er der ikke kommet noget. Jeg skal have mens næste uge, men overvejer virkelig at gå ud og teste. Bare fordi...

Jeg kan virkelig mærke min krop arbejder, men om det er mens relateret eller baby relateret, det kan jeg ikke finde ud af. 

Hver gang jeg flytter på mig får jeg små jag i maven. Jeg er totalt oppustet(ved godt at det kan være mens relateret)

Hvorfor er det her ikke nemmere at finde ud af. :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, du skal teste. Jeg har ikke nogen anelse om, hvilket udfald det kan få men få den test ud af verden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, KatGSH said:

Jeg synes, du skal teste. Jeg har ikke nogen anelse om, hvilket udfald det kan få men få den test ud af verden...

Jeg tog den. Negativ.:icon_crybad:

Men har overvejet at jeg måske igen bare lægger for meget i det. 

Så det ender nok med, at jeg venter og ser tiden an. 

Men hedeture og feberlignede symptomer må godt gå væk igen. Det gider jeg ikke have...:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg gik en uge over, og testede negativ, først 3 dage efter kunne jeg få en mega utydelig streg! Så at du får en negativ test en uge før tid, ville jeg ikke ligge så meget i!

 

Men det kommer jo også helt an på hvem man er... Jeg har bare lært at jeg ikke har nogen grund overhovedet til at teste før tid, i hvert fald ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, SuperKlar said:

Altså jeg gik en uge over, og testede negativ, først 3 dage efter kunne jeg få en mega utydelig streg! Så at du får en negativ test en uge før tid, ville jeg ikke ligge så meget i!

 

Men det kommer jo også helt an på hvem man er... Jeg har bare lært at jeg ikke har nogen grund overhovedet til at teste før tid, i hvert fald ;)

Det gør jeg normalt heller ikke. Jeg fortrød også bagefter. 

Da jeg ventede min søn var jeg næsten en uge over tid før jeg testede og der var stregen utydelig og meget længe om at komme frem. 

 

Men ingen tvivl om at kroppen arbejder på et eller andet. Jeg har ondt i maven. Jeg har stort set ikke sovet i nat fordi det har gjort ondt og hver gang jeg har løftet hovedet har jeg fået noget kvalme. 

 

Sidste gang havde jeg ondt i maven 14 dage før jeg testede positiv. 

 

Jeg prøver at forholde mig neutralt. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER