SMartens

Når han mister lysten?

3 indlæg i dette emne

Kære vordende mødre

WHAT to do??

Man bliver nok dybest set mindre sexet som maven begynder at vokse og det primære samtaleemne over aftensmaden er div. folks reaktioner på "den store nyhed" og hvordan mon det ene og det andet bliver, samt "har du set at jeg har opdateret kalenderen med glykosebelastning"...

MEN at det helt og aldeles får ham til at miste lysten, det havde jeg nok ikke turde frygte. Jeg har ærlig talt selv haft meget lidt lyst til intimitet ud over kys og putte, men indtil for en uge siden, har min mand gerne ville mere, og jeg har givet efter for at fastholde intimitet og tosomheden (jeg plejer at have så rigeligt lyst)

Efter at jeg måtte give op og købe graviditetsbukser fordi det normale simpelthen strammede for meget er det som om det helt har taget pusten fra ham. Han lægger sig bogstavelig talt med ryggen til mig, når vi går i seng nu. Vi plejer at sludre lidt og holde i hånd.

Jeg er kun lige gået ind i 15. uge, så jeg vil være rigtig ked af at hvis vi allerede nu går fra at være kærester til at være praktiske partnere - det skulle jo gerne være i tiden op til at man nyder hinanden og får fastholdt en tæt forhold inden nætterne bliver stjålet af gråd og bleskift.

Men det er lidt en ømtåleligt emne - er det noget man bør tage op, eller skal jeg stole på at det lige er en fase, mens hans vender sig til sin nye rolle? Jeg har jo haft de seneste måneder til at forholde mig til min, fordi jeg har kunnet mærke forandringerne i min krop, men det er først nu at det er synligt for ham.

WHAT to do??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo altid sundt at tale om tingene, så undgår man misforståelser og andet ærgerligt. 

Jeg kan godt forstå du er ked af, hvis jeres kærestetid allerede nu erstattes af babytid, men måske din kæreste føler sig overvældet - ikke nødvendigvis på en dårlig måde, men nu hvor det kan ses på dig at du er gravid, bliver det måske mere virkeligt for ham. Jeg ville tage den med ro, og forsøge at snakke stille og roligt om det. Og gerne før du bliver for nervøs over om noget er i vejen. Hormonerne gar det med at læbe af med en gravid :whistling;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar FruSekshøj 

Jeg forsøger at slå lidt koldt vand i blodet - jeg kan godt mærke at mine tanker og fortolkninger løber hurtigt af med mig i øjeblikket. 

Og så må jeg prøve at få skabt rum til en ærlig dialog, så jeg ikke bliver fanget i min egen opfattelse af tingene! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER