Pippi

Hvornår fik I symptomer?

6 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg er gravid og 5+1, men har ikke andre symptomer end hyppigere vandladning og træthed. Hvornår begyndte jeres symptomer at komme? Jeg frygter meget en SA pga to tidligere SAer :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde næsten kun de symptomer du skriver om men selve det med at skulle spise mindre måltider men hyppigere for ikke at få kvalme startede vist i uge 6-7 stykker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik aldrig andre symptomer end træthed, så det behøver ikke at være dårlige tegn. Måske er du bare heldig at få en nem graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Symptomer... hvilke symptomer?!? Altså med J var der stort set kun den voksende mave og udebleven menstruation som symptom... havde lige lidt madlede et par dage op til positiv test, og kaffetrangen forsvandt for en periode... denne gang er der allerede noget mere kvalme, og jeg er kun 7+0 i dag :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først fra omkring uge 6-7 stykker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først da maven begyndte at vokse. Eller da jeg testede positivt havde jeg ømme brystvorter. Men ellers intet. 

Turde heller ikk knytte mig til graviditeten, før jeg havde set at der var liv. Købte en tidlig scanning i uge 7+

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER