Lykke2013

Sutte str?

3 indlæg i dette emne

Hej med jer. 

Vores søn er 10 uger, og vi har fået problemer med at få ham til at spise :( Det har været svært de sidste par uger men er blevet værre de sidste dage. Han har de sidste 2 dage kun spist 4 gange af 120-140 ml :/ Altså kun ca. hver 6 time, hvor han plejer hver 4. Han tager ofte flasken når vi tænker at det er spise tid, men spiser så få mundfulde og bliver sur og spytter flasken ud. Vi kan så gå rundt med en utilfreds og grædende baby i flere timer, indtil han så endelig tager flasken, hvorefter han så virker mæt, glad og tilpas. Kan det være tegn på at vi skal op i sutte størrelse? Vi bruger MAM flasker, og næse str. hedder så vidt jeg husker 3-4 mdr. 

Hvad er jeres erfaringer med flaske og sutte størrelse? 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville prøve det. For det kan jo være, at han ikke får nok ud og blive utålmodig. Børn er jo heller ikke ens ^_^Også kan man vende om, at det kan jo ikke skade. I skal bare være opmærksom på, at det ikke kommer til, at løbe ned ud af mundvigen på. For så går det for hurtig. Hvis en større sut ikke virker. Så synes jeg, at I skal ringe til sundhedsplejersken og spørge hende. Det er jo heldigvis hende, som er baby eksperten ;-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for rådet :) Vi valgte at prøve en større sut, for det værste der kunne ske var vel at det ville løbe ved siden af. Og det er kørt noget bedre i dag, og han har taget hans 5 måltider  som han plejer :)Dog lidt små, men større end vi har se de sidste dage :) Så tror vi prøver at holde ved den i nogle dage. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER