Puttefutte

39+ og mens-smerter uden plukkeveer

3 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger er jeg 39+ og jeg har de sidste par dage haft mens-smerter om eftermiddagen og aftenen, uden at der samtidig har været plukkeveer.

I går nat vågnede jeg let af det, men i nat vågnede jeg ved at det gjorde mere ondt, altså ikke såden at jeg måtte have varmepude eller smertestillende piller frem, men dog så jeg vågnede og lige måtte op på alle fire i sengen først slappe af i musklerne og fordele vægten lidt anderledes..

 

Men hvad faen' betyder den slags mens-agtige smerter når de ikke kommer sammen med plukveer? De kommer hverken regelmæssigt eller er af kort varighed, som en plukkeve er.. Det bliver bare ved med at gøre ondt i et godt stykke tid..

 

Kan ikke læse mig til hvorfor det kommer, og vil næsten ikke ringe ind til fødestuen og spørge hvis I kloge kvinder har prøvet det før og ved hvad det drejer sig om :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det er en af kroppens måder at gøre sig klar til en nærtstående fødsel. Så længe de ikke gør mere ondt eller kommer regelmæssigt kan du nok ikke høre andet end at se tiden an...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, Julle86 said:

Jeg tror det er en af kroppens måder at gøre sig klar til en nærtstående fødsel. Så længe de ikke gør mere ondt eller kommer regelmæssigt kan du nok ikke høre andet end at se tiden an...

Ja det et også derfor jeg er lidt tilbageholdende med at ringe til fødeafdelingen - det er jo ikke akut :P

Vil bare så gerne vide HVORFOR det gør ondt - hvad skal det gør godt for? Håber det er fordi han er ved at sætte dig ned i bækkenet! Det ville give god mening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER